ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-10-26, 14:37

Rickard81

Nykomling
Rickard81 är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009

Rykte: 0

Standard Roadtrip! kust till kust USA sommaren 2010
Tjena! Jag och min polare håller på att planera en biltur över USA nu till sommaren vi är två grabbar jag är 28 och han 30 hade varigt kul om vi kunde två tjejer som ville följa med.

Hör av er om det hade varigt intressant.
Svara med citat

Gammal 2009-11-01, 19:06

Gäst

Standard Svar till roadtrip genom USA
Hej!
Jag och några tjejkompisar planerar också att resa genom USA i sommar. Vi är fyra, fem tjejer i 22års åldern som ska åka i, som jag försöker övertala dem, juli månad.

Vi har precis börjat planera resan så har inte kommit så långt med det. Men det vore roligt och höra era planer?
Svara med citat

Gammal 2009-11-02, 00:06

Rickard81

Nykomling
Rickard81 är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej!
Jag och några tjejkompisar planerar också att resa genom USA i sommar. Vi är fyra, fem tjejer i 22års åldern som ska åka i, som jag försöker övertala dem, juli månad.

Vi har precis börjat planera resan så har inte kommit så långt med det. Men det vore roligt och höra era planer?
Vi har också precis börjat planera men än så länge ut börjar vi LA och avslutar i New York. Sen letar vi efter goa stop på vägen. Dom flesta tipps vi fått är att inte planera för mycket och ta god tid på sig. Hur länge har ni tänkt att vara iväg?
Svara med citat

Gammal 2009-11-14, 12:01

Gäst

Standard Hej!
En månad får det bli, så man kan kombinera det med semestern. Vi har diskuterat lite grann nu och vi vill iaf till Las Vegas, Los Angeles och så vill vi självklart se the grand canyon. Så svårt att begränsa sig bara, finns ju så mycket att se!
Hur länge ska ni vara iväg?
Svara med citat

Gammal 2009-11-15, 16:48

sofiesvan

Nykomling
sofiesvan är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2009

Standard roadtrip
Jag har precis börjat fundera på sommarplaner för 2010, och kommit fram till att en roadtrip i usa är det jag vill göra Så jag är intresserad av att höra mer om era planer Min tanke är att vara borta 3-4 v ungefär.
Svara med citat

Gammal 2010-01-10, 23:07

Gäst

Standard Roadtrip 2010
Tjena!

Vi är två tjejer på 25 resp 29 år som har samma planer!
Vi tänkte dock bege oss efter somaren för att kunna spara mer pengar till spendering.

Kan ni tänka er att avvakta några veckor så kanske!=)

Hälsn,
Malin och Maria

min mail malinpersson84@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-01-23, 15:52

Gäst

Standard Skoj:)
Hejsan!

Öst till väst har ju varit drömmen i många år. Men inga av mina kompisar vill göra det.
Jag är en tjej på 24 år som gärna hänger på. Maila gärna eller adda på msn pheja_poesi@hotmail.com

//Karolina
Svara med citat

Gammal 2010-03-01, 19:09

Gäst

Standard
Är också rätt sugen på roadtrip i USA, helst västkusten, LA, SF, vegas åså, tänkte framförallt i juni typ tre-fyra veckor, om de finns intresserad så maila gärna till mig på hjalp@hotmail.com

Bor i Stockholm så kan även tänka mig att träffas för att snacka mera om de...
Svara med citat

Gammal 2010-04-05, 23:05

Gäst / Christian

Standard 4 norske gutter - roadtrip juli 2010
Ikke for å hijacke din tråd - men vi er 4 gutter, 24-28 år fra Oslo, som kommer til å kjøre California roadtrip 01.07 - 10.07 etter å ha hatt noen uker roadtrip på østkysten ukene før.

Vi kjører SanFran - LA, og er på jakt etter skandinaviske "buddycars" underveis. Jenter og gutter - fest og moro blir det uansett!

Om noen er intr i å høre mer om oss og våre planer - ta kontakt!

hanschristian.berge (at) gmail.com

eller søk meg opp på facebook - "Hans Christian Berge"
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8