ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-10-10, 13:33

Beatrixze

Nykomling
Beatrixze är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009

Rykte: 0

Smile Resekompis Australien/Nya Zeeland 2010??
Hej där :-)

Mitt namn är Beatrice och jag är en positiv och glad tjej som längtar efter att få uppfylla min dröm - att åka till Australien och Nya Zeeland för att jobba (bland annat på farm), resa och ha roligt! Söker därför nu en trygg, rolig och äventyrlig resekompis att åka med. Planerar min resa först till hösten 2010, men genom att vara ute i god tid, kan vi hinna lära känna varandra och planera resan tillsammans så att det blir så bra som möjligt!

Är du intresserad? Hör gärna av dig!

beatrixe@hotmail.com

/ Bea
Svara med citat

Gammal 2010-02-28, 19:24

Gäst

Smile Resekompis Australien/Nya Zeeland 2010??
Tja!
Jag är en kille på 20 år och har funderat på precis samma sak och jag tror det blir av något i samma stil för mig till Hösten 2010. Har planerat att dra ner där nån gång jättelänge nu. Någon specifikation vart du ska någonstans? I bästa fall skulle jag nog vilja pröva båda länderna, det finns så mycket jag vill göra.

Ha de! / Danny
Svara med citat

Gammal 2010-08-19, 19:23

Gäst

Standard tjena
jag ska iväg till australien den 9e novemeber och stannar i 5 veckor. tänkte åka ner längst hela östkusten. jnas heter jag och är 22 år och bor i göteborg. är du intresserad så har jag msn adress katiepricejordan@hotmail.com. det var meningen att jag skulle åka med min flickvän men det har blivit ändrade planer och jag har bestämt mig för att iväg iallafall
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8