ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-09-20, 19:30

Gäst

Post Resekompis till Mali jan-10
Hej hej!

Är det någon som jag som går i tankar på att åka till Mali i januari för att uppleva Festival au Desert i Essakane?? Hör av dig i så fall så kan vi diskutera saken närmare ! Jag är en resvan 28-åring som känner att det börjar bli dax att ta sig ut i världen en sväng.
//Katarina
Svara med citat

Gammal 2009-10-09, 00:00

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej hej!

Är det någon som jag som går i tankar på att åka till Mali i januari för att uppleva Festival au Desert i Essakane?? Hör av dig i så fall så kan vi diskutera saken närmare ! Jag är en resvan 28-åring som känner att det börjar bli dax att ta sig ut i världen en sväng.
//Katarina
Hej

Låter spännande! Jag börjar bli sugen på att resa nu igen och har tänkt ta en sabbatstermin från skolan och resa i slutet av jan- (ev) maj.

Vad är dina andra resplaner, förutom Mali? HUr länge har du tänkt vara borta?

LINA (larssonlina@hotmail.com)
Svara med citat

Gammal 2009-10-15, 10:58

Gäst

Smile resa till mali 2010!
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej hej!

//Katarina

HEJ!! jag är själv sugen på resa till mali! skulle va en grym upplevelse,först och främst pga musiken och ökenfestivalen i jan....
söker en resekamrat...vill vara borta ett par veckor
sugen hör av er! // bella bellag83@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2009-10-18, 18:37

Gäst

Standard Mali
Innan resan till Essakane skulle ni ha nytta av att läsa min bok Timbuktu tur och retur (2007) som innehåller mycket fakta, historia, religion, samhällskick, musik, dans mm. Boken har 140 stora färgbilder. Ni kan googla fram uppgifter.
Consulat Honoraire du Mali
Tarja Salmi-Jacobson
Svara med citat

Gammal 2009-11-18, 21:36

Gäst

Standard Mali
Från min resa till Mali finns bilder och test på Internationella bibliotekets hemsida:

Från TIMBUKTU till BAMAKO
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8