Citat:
Ursprungligen postat av Gäst
Hej! Jag har bilat i USA det är toppen,men jag är i västra och har bilat hela kusten
och siktar på att åka över 2010 i början av sept för att stanna minst en månad..
och då blir det västra..gillar att bila där..så är det någon som vill med då så hör
av dig.
|
Jag vill också se mig omkring i västra USA under ca 3-4 veckors tid i samband med att jag ska vara gäst på ett bröllop i Vegas i början av september 2010.
Eftersom du inte lämnade några kontaktuppgifter, så kan jag inte kontakta dig så jag hoppas du återvänder till denna tråd och skickar mig ett PM. Även andra är välkomna att höra av sig. :-)
Jag är kortfattat en lugn kille på 28 år som bor och jobbar i Sthlm sedan 3 år. Jag föredrar om det finns någon form av översiktlig plan innan resa, men har inget intresse av minutiös planering eftersom man ändå inte kommer hinna med allt och kommer att upptäcka nya saker som gör att man vill återkomma många gånger om i framtiden. Jag åker inte med primärt fokus att partaja (men det betyder inte att jag inte vill ha roligt!) utan för att uppleva västra USA, besöka kända platser/sevärdheter, träffa nya människor samt att vi ska ha roligt tillsammans.
Det bästa är om du/ni bor i eller i närheten av Stockholm så att vi kan träffas ett par gånger innan avresa för att reda ut om vi...
1) står ut med varandra och förhoppningsvis har någonting gemensamt
2) översiktligt planera resan
3) ingen av oss är seriemördare (som vissa här verkar vara oroliga för att lära känna på det otroligt seriemördarfrekventa forumet reseforum.se)