ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-08-10, 22:55

CeciliaJ

Nykomling
CeciliaJ är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2009

Rykte: 0

Standard Barca baby
Känner att det är dags att dra ut i världen och se lite annat än trista Sverige och har alltid kännt mig lockad av Barcelona, en storstad vid havet kan ju aldrig slå fel. Nu är min plan att dra dit och läsa spanska och leva livet i några månader. Och jag är ute efter någon som är villig att vara en kul resekompis och shysst rummis. Intresserad?
Senast redigerad av CeciliaJ den 2009-08-12 klockan 01:36.
Svara med citat

Gammal 2009-08-24, 15:53

Jessica_ka

Nykomling
Jessica_ka är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2009

Standard
Hej!
Jag heter Jessica och sitter nu på komvux efter en långresa för att dels hinna tjäna in pengar och fundera på vad jag vill göra sen. Har funderat på att resa till Spanien, och tänkte dt vore skoj att åka med någon man inte redan känner...
Svara med citat

Gammal 2009-09-07, 00:27

elena39

Nykomling
elena39 är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2009

Standard halloooo....
jag är också intresserad av barcelona och sydamerika, du kan nå mej på gbg20092009@hotmail.com

Citat:
Ursprungligen postat av CeciliaJ Visa inlägg

Känner att det är dags att dra ut i världen och se lite annat än trista Sverige och har alltid kännt mig lockad av Barcelona, en storstad vid havet kan ju aldrig slå fel. Nu är min plan att dra dit och läsa spanska och leva livet i några månader. Och jag är ute efter någon som är villig att vara en kul resekompis och shysst rummis. Intresserad?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8