ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-07-18, 22:15

Gäst

Standard Tågluffa i höst?
Till alla som också har tröttnat på vardagen!!

Finns det ngn mer än jag som vill ut och tågluffa i Europa i höst? Är det ens en bra idé att göra det under hösten? Någon som har erfarenhet eller har tänkt samma sak? Jag har inte något stort kapital direkt men man kanske kommer nånstans ändå, vad vet jag? Har funderat Tyskland, Frankrike, Italien eller Spanien, Portugal kanske.

hör av er!

/Micka
Svara med citat

Gammal 2009-07-29, 20:29

Gäst

Standard Tågluff
Hej Micka!
Jag har tröttnat på vardagen Är lite nyfiken på Östeuropa, men Tyskland, Italien och Portugal är ju inte heller så dumt. Har ingen erfarenhet av tågluff men tror absolut att hösten är en lämplig tid, kanske i september-oktober? Hur länge hade du tänkt vara iväg?

/Ann
Svara med citat

Gammal 2009-08-06, 13:21

Eriken

Nykomling
Eriken är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2009

Rykte: 0

Smile Tågluff i höst !
Jaa ! Jag tror det är en alldeles lysande idé, då det inte är så satans varmt (som det kan vara på sina platser om sommaren) + Lite mindre folk som är ute. Jag letar efter nya resevänner, för ingen av mina kompisar vill hänga på, egentligen så är jag kanske mest intresserad av Östeuropa, men vill se hela europa, och tror att det blir en kul resa vart man än åker om jag ska vara ärlig... Om någon vill så kan ni maila eller skriva på msn, Birk_birk_birk@hotmail.com , så kan vi prata lite Ses !
MVH: Erik
Svara med citat

Gammal 2010-06-26, 21:26

sopiaka

Standard europa!
jag vill använda min lön ja får här i norge till tågluff i europa.
berlin, barcelona, krakow m.m! jag söker resesällskap och planerar att dra i oktober
resan vill jag göra för frihet och äventyr
mejla mig, sopiaka@msn.com
kram sofia 20 år
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8