ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-07-10, 00:11

Gäst

Standard plugga engelska USA
Hej! Jag har planer för att plugga engelska i några veckor i USA.. Skulle vara kul om någon med samma planer skulle vilja följa med, och dela boende.

MVH Sandra (19år)
Svara med citat

Gammal 2009-07-13, 02:14

larssssa

Nykomling
larssssa är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2009

Rykte: 0

Standard
vad kostar det?
Svara med citat

Gammal 2009-07-14, 21:40

Gäst

Standard
det beror helt på destination, kurstyp och hur länge man tänker stanna men man kan iaf välja mellan 2-52 veckor
Svara med citat

Gammal 2009-07-26, 02:57

Gäst

Standard
Hej Sandra.
Vart hade du tänkt börja plugga? är sugen på att följa med. Min Engelska är ganska kass, dock. Tänkte först göra de i sverige men din idé är ju bättre.

När hade du tänkt sticka?
Svara med citat

Gammal 2009-07-28, 15:46

larssa

Standard
vad hade du tänkt dig?
Svara med citat

Gammal 2009-08-11, 19:43

Gäst

Standard
Jo samma här, min engelska behövs förbättras med Jag funderar på santa barbara, men är inte säker..är öppen för förslag! Jag har inte heller planerat när jag ska iväg, men kanske till våren/nästa höst. Beror helt på Vi kan prata mer på msn för mer info! sandraa90@live.se
Svara med citat

Gammal 2009-09-28, 17:13

nazret

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej! Jag har planer för att plugga engelska i några veckor i USA.. Skulle vara kul om någon med samma planer skulle vilja följa med, och dela boende.

MVH Sandra (19år)
jag vill oxå börja plugga där och dela boende.. men vet inte vart och vill veta hur mkt det kostar a allt
Svara med citat

Gammal 2009-10-11, 03:12

Gäst

Smile Klart
Jag vill det, jag har också planer på det. har du åkt än ?
Svara med citat

Gammal 2010-03-27, 01:14

Gäst

Smile usa for the win
hejsan alla spontana , nyfikna och entusiastiska äventyrslystna personer ! jag heter Christian Joseph och jag har hafft kontakt med flera collage och universitet i usa, i los angesles, san diego, miami ! har hafft funderingar på språkkurs, kontra collage universitet.

Usa är ju drömmarnas land där drömmar kan slå in ! jag är en positiv äventyrslysten, glad,snäll målmedveten, kille på 20 år som älskar nya utmaningar nya platser ny kultur och nya erfarenheter, det berikar dig som människa, om nån har intresse av studier i usa har jag välldigt bra information så, kansske vi har ungefär samma mål ?

Jag älskar sport golf, sol och bad, god mat , sjunga underhållning och olika typer av nöjen bjud på dig, själv, ett skratt ett leende och du har glimten i ögat då ligger värden för dina fötter ni som inte har åkt ut i den vida världen önnu ! hör gärna av er här eller via Hotmail chrille_faan@hotmail.com eller via facebook Christian Joseph ! så kanse just du och jag kan vara en perceft match
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8