Jag ska också bege mig down under i höst, i september tänkte jag åka och sedan stanna tills december -om jag lyckas ta mig iväg därifrån igen dvs, kan bli svårt att lämna ett sådant himmelrike till land!

Mina planer är nästan de samma som dina Sebbe, förutom att jag tänkt mig boende på hostel snarare än i lägenhet p.g.a. det känns som ett enklare och friare alternativ men jag är öppen för andra förslag till delat boende. Annars tänker jag iaf söka arbete och vill lika som du träffa nya spännande människor, festa, leva livet och förstås surfa en hel del!

Jag har tänkt mig något along the lines of att starta upplevelsen runt sydney eller upp mot melbourne till (iaf vid en schysst stad längs kusten) och efter att ha arbetat ett tag resa runt lite innan hemretur - kanske upp mot cairns till, där jag varit förut. Jag skulle gärna lägga några dagar på att ta dykcert där uppe också - att dyka i barriärrevet är en helt suverän upplevelse! Jag har börjat planera inför visum och flygbiljett nu, vore skönt med ett par kompanjoner för ditresan också. Let me know så fixar vi bästa reseupplevelsen ever!
-Caroline/Carro, född 89, msn:
caroline_kihlstrom@hotmail.com