ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-06-19, 10:45

Malinka

Nykomling
Malinka är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009

Rykte: 0

Standard Flytta till Edinburgh, Skottland?
Hallå!
Jag flyttade till Edinburgh i skottland för snart ett år sedan men flyttade
tillbaka till Sverige för drygt en månad sedan och har ångrat det typ varje dag.
Längtar tillbaka något helt fruktansvärt och funderar skarpt på att flytta tillbaka i Augusti. Dock så är alla mina kompisar för fega för att följa med mig och jag har ingen att bo med. Så i början blir det nog lite hostel-liv (och sova på någon kompis golv) men jag känner mig själv lite feg för att åka helt själv (även om jag har kompisar därborta) och undrar om någon är intresserad av att hänga på?
Svara med citat

Gammal 2009-07-22, 13:32

Ensten

Nykomling
Ensten är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2009

Standard Hej!
Jag har länge gått och funderat på att flytta till Edingburgh. Har vart där och turistat en gång innan och älskar staden verkligen! Men vad finns det att tänka på vid en flytt? är det dyrt med boende osv? och hur ser jobbsitutionen ut där? det är sånt jag går och funderar på...
Svara med citat

Gammal 2009-08-05, 16:53

gäst

Smile Hej !
Hej ! Jag tycker att det låter jätte spännande, skulle väldigt gärna vilja följa med!!!
Jag har tänkt mycket på Skottland och Irland men jag är rädd för att åka själv, som så många andra tydligen
Om du vill diskutera det mera så kan du höra av dig till min hotmail adress: jennywebb_@hotmail.com
MVH/
Jenny , 21.
Svara med citat

Gammal 2009-08-11, 19:50

Gäst

Standard hejsan.
jag har länge velat flytta utomlands och speciellt till skottland,men jag har ingen aning om hur man går tillväga vid flytt och jag har ingen att flytta med och vågar det inte själv hehe.
Om du vill så får du väldigt gärna höra av dig till mig via min mail
naasjjam@hotmail.com
MVH/Maria.
Svara med citat

Gammal 2009-08-25, 08:10

Gäst

Smile Bo i Edinburgh
Hej Malinka,

Jag har bott i Edinbrgh i två år nu, men ibland saknar jag att hänga med folk från Sverige (trots att personen jag delar lägenhet med är från Sverige). Om du är i Edinburgh eller på väg hit så undrar jag om du ville gå och ta en fika nån dag. Jag är en kille på 27 som jobbar heltid. Du kan skriva till mej på bjorntirsen@yahoo.com om du vill.

Hälsningar,
Björn
Svara med citat

Gammal 2009-11-15, 23:36

Gäst

Standard hej
Flyttatde till Edinburgh för ca en vecka sen och än så länge älskar jag det.
Men känner mig lite ensammen emellanåt och tycker det skulle vara trevligt att ha någon ta en fika med eller så.

Hör av dig!
Svara med citat

Gammal 2010-06-01, 12:07

Dropkick84

Nykomling
Dropkick84 är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2009

Skicka ett meddelande via MSN till Dropkick84 Skicka ett meddelande via Skype™ till Dropkick84
Standard
Jag ska flytta till Skottland, Edinburgh om någon månad sådär. Söker någon att resa med. Är ni intresserade så skriv till mig på prime_sth@hotmail.com eller lägg till mig på msn (samma adress) så kan vi diskutera ihop något kul!

Ha det bäst!
Carro
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8