ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-06-16, 17:24

Gäst

Standard Sydamerika November
hej hej

tänkte dra iväg till sydamerika i November. men inte så många detaljer är klara än...

vore kul att ha någon att åka med och tänker att den personen säkert har synpunkter vad man ska se och göra.

jag funderar på att börja eller avsluta med en vecka på någon strand i brasilien där man kan kitesurfa: jag är ganska grön när det gäller kite - gick en kurs i somras och körde lite snowkite i vintras. men jag startar i stort sett från scratch. tänkte hyra utrustning och kanske ta några lektioner. om du är van surfare eller vill lära dig spelar ingen roll... eller bara slappa på stranden, dyka eller what ever. en vecka på stranden är dock ett måste.. Bästa spotsen i brasilien/världen är cumbuco norr om fortaleza, men man behöver inte surfa, finns massa annat kul att göra där.

i övrigt är jag helt öppen för förslag... kanske dra in i djungeln och se något vattenfall, åka vidare till något annat land, rio...

klättrar gärna om det finns några bra ställen för sånt

lite om mig:
32 år, kille... hör av dig om du är intresserad av resan så får du lära känna mig lite mer - sen ser vi om vi kommer överens.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8