ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-06-08, 17:33

Gäst

Standard Charter nästa vecka?
Är en tjej på 25 år som har lust att åka nånstans soligt, bada och ha kul. Är öppen för det mesta men Grekland eller Turkiet hade varit nice. Någon annan som är intresserad?
Svara med citat

Gammal 2009-06-08, 19:34

Piggelin79

Nykomling
Piggelin79 är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009

Rykte: 0

Standard Schysst kille
Hej

Mats heter jag och jag bor i Arvika

Jag har varit på cypern och i Turkiet x antal gånger, och jag hade ochså tänkt mig att åka till turkiet eller grekland, för sol%bad lite party, ajg är en okomplicerad trevlig social kille

det är bara att adda mig på MSN om du ev är intresserad matz.axelsson@hotmail.com

Hälsningar Mats
Svara med citat

Gammal 2009-06-09, 01:11

Gäst

Standard
Hey,

jag är på.
Har semester nu fyra veckor. Kompisarna jobbar/pluggar/har inte råd o.s.v. Trist som satan. Och känner inte för att vara hemma i Sverige 4 veckor. Vill se något annat! Träffa nytt folk!
Ställe eller pris spelar ingen större roll. Eller ja, jag har inte lust att åka till typ Island, men ja, du/ni fattar.

Hör av dig/er!

tretowns@hotmail.com

//
Maximilian
Svara med citat

Gammal 2009-06-13, 15:59

Gäst

Standard
Jag vill! Är tjej på 20 år bosatt i Sthlm! Vill åka närsomhelst.. Grekland helst.. Sista minuten!
Svara med citat

Gammal 2009-06-14, 23:54

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Är en tjej på 25 år som har lust att åka nånstans soligt, bada och ha kul. Är öppen för det mesta men Grekland eller Turkiet hade varit nice. Någon annan som är intresserad?
Jag är intresserad att åka med. kan du vecka 26?
Hälsningar
Louise
Svara med citat

Gammal 2009-06-15, 17:00

Gäst

Standard Hej
Åker till Alanya nu på torsdag, vi är 2 som åker. Om nån vill åka är det bara att hänga på!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8