|
Australien, Oktober, medresenärer sökes.
|

2009-06-07, 13:30
|
|
|
Australien, Oktober, medresenärer sökes.
Tjenare,
vi är två killar, båda 20 år, från Göteborg som hade tänkt att dra iväg till Australien under Oktober. Vi har planer på att eventuellt jobba lite, annars så kommer det bli mestadels fest och äventyr 
Vi är öppna för förslag. Hör av er om ni är intresserade!
|
|
|

2009-06-09, 23:03
|
Reg.datum: jun 2009
Rykte: 0
|
hej!!
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan 2
Tjenare,
vi är två killar, båda 20 år, från Göteborg som hade tänkt att dra iväg till Australien under Oktober. Vi har planer på att eventuellt jobba lite, annars så kommer det bli mestadels fest och äventyr 
Vi är öppna för förslag. Hör av er om ni är intresserade!
|
Hallå där! Jag är en 18 snart 19 årig tjej från Trollhättan. Jag har planerat ungefär samma som ni, eventuellt även köpa ett startpaket från Blueberry som hjälper till med boende & jobb etc. Jag har också tänkt åka under den perioden, men mina kompisar har planer på att flytta till oslo eller plugga. Och man är inte så sugen på att dra helt själv.. 
Om ni tycker det låter bra, hör av er!
mariaeliasson1@hotmail.com
|
|
|

2009-06-13, 17:37
|
Reg.datum: maj 2009
|
Oz i sept
Tjena grabbs!  Jag tänkte dra ner i september och letar resekompisar, planen är att resa en del, kanske från cairns i norr ner till sydney och området däromkring och gärna hitta något jobb. Kan tänka mig att stanna runt samma ställe också om jag hittar nåt gött. Framförallt vill jag lära mig att surfa och känna på local-livet - inget turistande -, träffa nya människor, festa, chilla, gärna med massor av äventyr där emellan. Har tänkt stanna tills jul för att sedan ta mig till nordligare breddgrader för snowboardsäsong men man vet aldrig, kan ju hända att man blir kvar  Just det, heter förresten Carro och är 89a. Mail: caroline_kihlstrom@hotmail.com. Adda mig på msn om ni är up for it så kan vi snacka mer!
Senast redigerad av carolajner den 2009-06-13 klockan 18:46.
|
|
|

2009-06-15, 00:02
|
Reg.datum: jun 2009
|
australien i höst !
Hejhej ! Jag är en 19-årig tjej från sthlm, planerar att åka till australien i höst/vinter, planen är att resa runt, antagligen jobba lite och framför allt: ha kul  eventuellt så har jag 2 tjejkompisar som följer med mig, men man vet ju aldrig, och annars kan det ju vara trevligt att veta några som ska ner och så kan man kanske mötas upp eller nåt  låter det intressant ? hör av er! emma.haglund@hotmail.com
|
|
|

2009-06-20, 13:36
|
|
|
Tja!
Jag åker i slutet av oktober ner till australien. Också planerat att jobba lite, men ska försöka se så mycket som möjligt, har en ganska lös planering. Men målet är att vara borta så länge som möjligt. Är kille på 22år från sthlm.
maila lr msn philip.lindviken@live.se
Ha de!
|
|
|

2009-07-09, 08:09
|
|
|
Hej jag har tänkt att dra iväg någonstans och australien har länge varit på första plats. jag slutar jobba i sept /oct 09 och vill därefter åka någonstans för att se världen, träffa nya människor och vara fri att hitta på vad jag vill. jag är intresserad av det mesta som att se saker, testa nya saker, sporter, festa, jobba you name it. hör gärna av er och berätta mer om er och vad ni tänkt. anna.hakansson@live.se
|
|
|

2009-08-11, 19:16
|
|
|
hej! Jag har funderat på att åka till Australien med start i oktober. men det skulle lika gärna kunna bli både tidigre o senare. men är väldigt intresserad av att hitta reskompisar. Tror inte jag skulle ha det lika kul helt ensam. Min tanke har varit att börja i Melbourne och sedan röra sig uppför östkusten. en del jobb måste man väl försöka få så att man kan vara där länge. Annars är det bara att köra på tills pengarna är slut!!
Hör gärna av er !
Jesperk_p89@hotmail.com
|
|
|

2009-09-02, 13:35
|
|
|
hej
jag är en 17 årig tjej, min pappa ska dit i oktober för att tävla, är intresserad
|
|
|

2009-09-02, 13:38
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst
jag är en 17 årig tjej, min pappa ska dit i oktober för att tävla, är intresserad
|
juste, kan nå mig på Peyton_92_@hotmail.com
|
|
|

2009-09-03, 23:02
|
|
|
Finnes: Medresenär
tjena gubbs...är själv en go gbgare på 20 år som går i samma tankar..har precis börjat plugget men känner att man kanske hellre vill ut i världen  oktober hade passat mig fint...
hör av er på : eivor4@hotmail.com ha d göött!
|
|
|

2009-09-25, 17:11
|
|
|
Australien!
Hej på er!
Jag fyller 20 år i januari. Jag har länge funderat på att åka till Australien. Har tänkt jobba, resa runt, festa, lära mig surfa och hitta på massor med annat kul! Men vill gärna inte åka själv.
Det vore grymt kul att åka med någon/några! Kan i princip åka när som helst.. måste bara fixa med lite papper och sånt där som måste göras!
Hör gärna av er om du är intresserade på camillaforendal@hotmail.com!
MVH
|
|
|

2009-09-26, 10:28
|
Reg.datum: sep 2009
|
hej! är en 24tjej som kom till australien,melbourne i det här fallet för en vecka sen, har tänkt åka upp till adelaide o sydney till vintern. Om det är nån som är i melbourne för tillfället så är jag på att gå ut på äventyr, ut o festa m.m!
puga85@hotmail.com
Senast redigerad av Julia85 den 2009-09-26 klockan 10:30.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|