ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-07-18, 19:22

Critius

Nykomling
Critius är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2009

Rykte: 0

Thumbs down
Citat:
Ursprungligen postat av kippe Visa inlägg

Tjenare, sitter i tankarna att snubbla ner till Japan. Tänkte få känn för landet och om man gillar det, börja plugga språket/jobba!

Någon som har lust att följa med? Som jag ser det nu så är det en upplevelseresa i första hand, och har inte direkt några fasta planer när det gäller när/hur länge/vart/budget. Bara att jag vill dit inom den närmsta framtiden (april-augusti kanske?)

Jag är en kille på 26 och du är.. ja..vem som! Så länge man kommer bra överrens så löser sig resten nog. För böveln, om du vill till Japan så kommer vi nog bra överrens! (Vrickade sinnen tänker lika) Men det kommer vi annars märka när man börjar spåna på detaljerna.

Så häng på till nudelns förlovade land!

/Kristian
Har denna resa blivit av ännu? Grymt sugen å dra till Japan å träffa på kulturen å käka all den goda maten förstås.
Svara med citat

Gammal 2009-08-04, 16:17

MissSunshine

Nykomling
MissSunshine är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2009

Standard
Verkar ju vara några som vill åka till Japan Jag med Kan åka över jul/nyår - ingen som vill åka då?
Svara med citat

Gammal 2009-08-10, 06:56

MissSunshine

Nykomling
MissSunshine är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2009

Standard
Ingen som är intresserad av att dra dit över jul/nyår?
Svara med citat

Gammal 2009-08-28, 19:29

kumako

Nykomling
kumako är inte uppkopplad
kumakos avatar

Reg.datum: jun 2009

Talking Tokyo till hösten :D!
Goddag folk!

Jag är en glad och trevlig tjej på 18 år som planerar en resa till Tokyo (eller närliggande områden) denna hösten 2009. Gärna under Oktober och November. Är även intresserad att åka till Japan nästa år.
Någon intresserad?
Kontakta isåfall mig på mejl eller MSN: kumakos.mail@gmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-03-05, 21:47

kippe

Nykomling
kippe är inte uppkopplad
kippes avatar

Reg.datum: jan 2009

Standard
oj, saker sprang iväg för mig och rätt som det var så hade man börjat plugga speldesign istället. Aja, japan kanske ligger i framtiden! Men tusen tack för alla svar, hoppas ni hittar er väg dit och se till att ha kul för mig åxå!
fridens liljor folket!
Svara med citat

Gammal 2010-03-06, 12:15

Gäst

Standard
tja
jodå dit har man redan hittat i våras, var där 30 dagar, planerar ännu en resa dit våren 2011.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8