ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-01-22, 14:02

Thisse

Nykomling
Thisse är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2009

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till Thisse
Standard Reskompis till Australien mars/april eller hösten -09?
Tjena!

Jag tänke dra till Australien i mars/april eller till hösten. Åker dit för att jag vill jobba, resa, surfa, dyka, festa och träffa massa nya människor. Är väldigt flexibel och öppen för föslag.
Min plan just nu är att stanna i minst ett år.
Skulle vara roligt att ha någon/några att åka med killar som tjejer...spelar ingen roll.
Hör av er!
Svara med citat

Gammal 2009-01-25, 14:33

Gäst

Standard Australien
Hej!
Jag skulle oxå väldigt gärna vilja åka till Australien. Kanske inte va borta lika länge som ett år men. Har även funderat på att åka över till Nya Zeeland när man ändå e där. Tittat lite på Myplanets hemsida. Har en del resförslag, kanske storstad, sol o äventyr. Hört att det ska vara bäst o åka på hösten/vintern då det e varmast o bäst tid för surfing.
kram Josefin 19 från Göteborg
jozzis_@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2009-01-28, 22:14

Gäst

Standard
Halloj!
Jag är sjukt sugen på att dra till australien i höst, har en eventuell reskompis men jag vet inte hur aktuellt det är men adda mig gärna på msn så kan vi snacka mer.
Malou.Arvidsson@hotmail.com

kram
Svara med citat

Gammal 2009-02-10, 16:57

emmahagelberg

Nykomling
emmahagelberg är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2009

Standard absolut!
tjenare.

jag är absolut intresserad!! speciellt till hösten, och det spelar ingen roll hur länge egentligen, det kan få vara ditt beslut. jag är bara glad om jag kommer iväg!

hör gärna av dig antingen här på forumet eller på msn. vill jättegärna prata om det iallafall.

vackerkastrull@hotmail.com

kram emma
Svara med citat

Gammal 2009-03-19, 09:49

emm22

Nykomling
emm22 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2009

Standard hej!
bokat resa än? jag ska åka till australien i september på en work and travel resa och letar precis som du någon som vill följa med.intresserad?isf hör av dig!
Svara med citat

Gammal 2009-08-17, 09:39

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av emm22 Visa inlägg

bokat resa än? jag ska åka till australien i september på en work and travel resa och letar precis som du någon som vill följa med.intresserad?isf hör av dig!
> Hej jag är också sugen på att åka med det bolaget nu i spetember/oktober. Så om du vill snacka mer så kan väll vi göra det via mailen?!

-------> Mikaela_westerlund@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2009-09-25, 15:58

CCamillaa

Standard Intresserad!
Hej!
Jag fyller 20 år i januari. Om det inte redan är för sent, så är jag väldigt intresserad av att åka till Australien.
Jag har länge funderat på att åka till Australien. Har både tänkt jobba och resa runt. Och så vill jag gärna lära mig surfa! Men vill gärna inte åka själv.
Det vore grymt kul att åka med någon!
Hör gärna av er om ni är intresserade på camillaforendal@hotmail.com!
MVH
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8