ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-01-09, 22:12

mmillam

Nykomling
mmillam är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2009

Rykte: 0

Talking dela boende costa del sol, fuengirola
Hej! Ska ner till Spanien nu i mars, för att söka jobb som bartender och om det är nån mer som ska ner eller vill haka på som kanske vill dela lägenhet? skulle bli så mycket billigare och då har man råd med en mycket finare lägenhet. + det är alltid skönt med sällskap! verkar det intressant eller om ni har några frågor eller så så är det bara att höra av sig!!

mohos87@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2009-01-11, 15:27

Kickanochjag

Nykomling
Kickanochjag är inte uppkopplad

Standard
Det är precis vad jag är sugen på också. Vill verkligen komma ifrån kalla Sverige och jobba lite utomlands. Men hur funkar det med jobb? Är det inte svårt o få om man inte kan språket? Och hur är det med boende, dyrt? Svårt o få lägenhet?
Svara med citat

Gammal 2009-01-11, 17:30

mmillam

Nykomling
mmillam är inte uppkopplad

Standard
ah jobb e svårt att få just nu p.g.a finanskrisen så man måste veta att man har pengar innan man åker ner till iaf 2 månadshyrer skulle jag tro så man e säker! men säsongen börjar snart så man får va ganska på om man ska få nått jobb, men det tror jag inte ska vara något problem.
fuengirola är det jättemånga svenska som bor och alla pratar engelska så kan man engelska så är det inga problem.
boende delar man är det billigt, cirka 200euro månaden om man delar på en med 2 sovrum, vill man ha en finare ligger de på 300 om man delar då.
lägenhet är hur enkelt som hellst att få, inga problem.! man kan få samma dag som man ringer om man vill det.
kram
milla
Svara med citat

Gammal 2009-02-06, 18:32

Kosmos

Nykomling
Kosmos är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2009

Standard
Tja! Vet inte om du läst mitt inlägg men dom e ju i princip likadana
Jag e intresserad! Hör av dig för mer Mvh Nathalie
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8