ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-01-05, 14:59

Iblis

Nykomling
Iblis är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2009

Rykte: 0

Standard Tågluffa i Maj
Jag är en 19-årig tjej, boendes i Småland, som äntligen tänkte få tummen ur och resa, när jag äntligen fått chansen att kunna spara lite pengar.
Är väldigt sugen på att tågluffa genom Europa hela Maj.
Maj kanske inte är den månad de flestar gör det i, men jag tänkte sikta på det iallafall, jag vill verkligen komma iväg.

Saken är den att jag behöver en eller flera resekompisar. Jag hade ju kunnat göra det själv, men det känns som om det skulle vara mycket roligare att vara fler (och lite tryggare..)!
Spelar inte någon roll alls vem det är, men det är ju ett plus i kanten om ni inte är för långt bort i ålder.

De länder jag är mest sugen på är Spanien, Italien, Grekland och Frankrike. Har inte planerat så långt än, då det är roligare att planera det med någon och är väldigt öppen för förslag

Hojta om det låter intressant!
Svara med citat

Gammal 2009-01-08, 00:10

Gäst

Standard
Hej!
Jag heter Martina är 20 år och har själv funderat ett tag på att tågluffa genom Europa men ingen vän som vill hänga med, inte så roligt själv :P Är iaf väldigt intresserad av att åka så hör gärna av dig! maartinamelin@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2009-01-12, 09:23

Gäst

Standard
Hej! Är också en tjej på 19 år som funderar på tågluff! Maj skulle passa utmärkt.

Hör gärna av dig/er till mig carro_axelsson@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2009-01-24, 21:12

Euriphides

Nykomling
Euriphides är inte uppkopplad

Standard tågluff
hej! jag är en kille på 18 år som är sugen på att ge mig ut i sommar. tågluff verkar vara något för mig, verkligen. Jag har funderat på att åka själv, men det kanske blir roligare att ha en resekompis det enda jag problemet skulle vara att jag kan inte åka förrän i början av juni , eller slutet av maj kanske med tanke på skolan. hör av dig om det låter som en idé
Svara med citat

Gammal 2009-02-01, 20:00

sarahp

Nykomling
sarahp är inte uppkopplad

Standard
Hej!

Det låter jättekul =) Hur länge hade du tänkt vara borta?
Jag kan åka i början/mitten av maj och vara borta i drygt en månad.. Vore skoj att åka iväg ett gäng.
Hör gärna av dig!
fotkedja@hotmail.com
// Sarah
Svara med citat

Gammal 2009-02-03, 11:13

mr_roth

Nykomling
mr_roth är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2005

Skicka ett meddelande via MSN till mr_roth
Standard tågluffa
Hej! det skulle va kul att tågluffa, är så trött på att jobba så jag behöver göra något annat ett tag. det är ju trevliga länder du tänkt åka till så din resa låter intressant. Har du koll på vad det kommer att kosta? hör gärna av dig. roth_emil@hotmail.com

MVH
EMIL ROTH
Svara med citat

Gammal 2009-02-21, 22:37

AndreaB

Nykomling
AndreaB är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2009

Talking Me to!
Låter grymt kul att åka flera stycken! Jag har totalnappat Är själv 20 år och vill uppleva världen lite! Vill dock inte så långt utanför Europas gränser i första omgången. Känner lite blandat folk runt omkring i Europa, så har man tur kanske man kan crasha hos dem:P

Adda gärna mig med min oseriösa msn andress.. bok_hylle_89@hotmail.com

Lets do this!
/a
Svara med citat

Gammal 2010-07-05, 20:07

AlexandraD

Nykomling
AlexandraD är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010

Standard 2011?
Har alla här i tråden tågluffat än, eller är ni på inför våren 2011, 1-2 månader allt mellan april-juni? Är en 21 årig Göteborgs tjej som är supersugen att bara fly landet och upptäcka nya platser, fantastiska stränder, nya människor, fest, shopping och massa sol och bad! Spelar ingen roll hur många vi blir, kille som tjej, bara jag inte blir själv :P

Mail: withalex@live.se
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8