Hej!
Jag är en tjej på 20 år som får höstlov v. 44. Till vardags studerar jag musiklinje på folkhögskola utanför Avesta och sjunger som en tok hela dagar. Jobbade hela sommaren, så jag har sett fram emot en solresa så sjukt läge nu... ända sedan jag fick sommarlov i maj och direkt började jobba... Jobbade fram till skolstarten och snart har jag gått 3 månader. Trodde att hoppet var ute, men vipps bara fanns den där; RESAN till Turkiet den 29 okt-5 nov som jag så sjukt gärna vill åka på, endast 1 999 kr för både flyg och bostad!
Det enda som hindrar mig, och alltså kruxet med det hela, är att jag inte har någon att åka och dela alla roliga/galna upplevelser med... :-(
Så nu är det snabba puckar som gäller för din del, om resan ska finnas kvar så gäller det att boka rätt snart, men jag är öppen för alla som är öppensinnade och varma i hjärtat! ;D Väl på plats kan jag tänka mig både fest och vila, mat och svält, utflykt och sovmorgon, bungyjump och snäckletning, men det viktigaste är att du älskar att vara på en ny plats med en ny människa och se till att göra det bästa av det! X-D Framförallt kanske njuta av värmen... MUMS.
Jag är skittaggad och hoppas att någon höstlovsledig gymnasie- eller folkhögskolestuderande kan skippa 2 dagars skola och åka med mig till Türkiye! ;D
Hör av dig så snabbt du kan!!!
Skriv mail främst, MSN fungerar inte på alla datorer på skolan, men imorgon söndag kommer jag att sitta på MSN och kanske även några kvällar i veckan som kommer... Så adda gärna där också!

Men mail funkar garanterat alltid! Märker jag att det är seriöst från ditt håll kan vi istället ringa så går det snabbare att boka. Resan jag talar om är;
Detur - S Turkiet från Västerås
Min adress:
berzerktessan@hotmail.com