ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-08-24, 18:53

Sofiakristina

Nykomling
Sofiakristina är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2008

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till Sofiakristina
Wink Asien 2009
Hej! Jag tänker åka till Asien i vår 2009 någon gång är det tänkt. Vill besöka länder som Japan, Thailand, Indien och säkerligen fler runtom. Vill ha någon att åka med då ingen av min vänskapskrets inte kan eller har pengar.
Jag vill göra allt man kan göra på en resa från det galnaste till det lugnaste. Är en väldigt flexibel person så tveka inte. Jag vill kunna planera resan så fort som möjligt

Är du i ungefär samma spår?
Svara med citat

Gammal 2008-11-03, 20:56

Marcus255

Medlem
Marcus255 är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 0

Standard
Hej!
Fick inte heller med någon av minna kompisar. Så för tillfället bara jag som styr kosan mot Kyoto, Japan den 17 april för 30 dagars vistelse. Hör gärna av dig om du har vägarna förbi där, kan va kul att träffa någon annan än sig själv på 30 dagar.

Citat:
Ursprungligen postat av Sofiakristina Visa inlägg

Hej! Jag tänker åka till Asien i vår 2009 någon gång är det tänkt. Vill besöka länder som Japan, Thailand, Indien och säkerligen fler runtom. Vill ha någon att åka med då ingen av min vänskapskrets inte kan eller har pengar.
Jag vill göra allt man kan göra på en resa från det galnaste till det lugnaste. Är en väldigt flexibel person så tveka inte. Jag vill kunna planera resan så fort som möjligt

Är du i ungefär samma spår?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8