ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-08-18, 10:42

Miraij

Nykomling
Miraij är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2008

Rykte: 0

Wink Res med mig! =)
Maria heter jag, är en lite småcrazy tjej på 23 år som läser till sjuksköterska. Jag längtar galet mycket efter att åka ut och resa, någon form av tågluff runt i världen.. Eftersom jag nästan inte vart någonstans är jag på allt, men har även en liten tanke om någon är intresserad; Tågluff i Östeuropa. Dricka vin i transylvanien. Vandra i dalgångar och berg i slovenien. ÖSterrike. Rumänien. Japp. Nice. =)

Vill helst ha en kvinnlig respartner mellan 18 - 30 år. Impulsiv och spontan. Inte rädd för primitiva förhållanden och skit under naglarna.

Puss!

//Maria
Svara med citat

Gammal 2008-11-13, 22:36

Gäst

Talking så otroligt roligt :)
Hej!

Låter som en helt otroligt rolig ide. jag är nog lika ressugen som du verkar vara. fast jag hade tänkt kanske gör något som till sommarn eller sttrax innan.
Hör gärna av dig så kan vi prata mer.

msn:
Millan_moviestar@hotmail.com

(haha hoppas du skrattar lika mycket åt mitt msn namn som jag hihi)
Svara med citat

Gammal 2008-11-14, 08:06

alicjaaa

Nykomling
alicjaaa är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2007

Skicka ett meddelande via MSN till alicjaaa Skicka ett meddelande via Skype™ till alicjaaa
Standard
jag skulle kunna tänka mig en tågluff igenom polen är 20år gillar resa frammåt som person och gillar att ha kul ganska fest galen av mig iofs .... så skulle nog åka pga att träffa nytt folk och skapa nya kontakter.. istället för kulturdelen, men det får man ju på köpet dvs
Svara med citat

Gammal 2008-11-22, 20:43

Marcus255

Medlem
Marcus255 är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Standard
Tågluffa verkar kul, men inget jag planerar att göra den närmaste tiden, häng gärna med på min japan resa istället
Svara med citat

Gammal 2009-03-26, 21:30

Gäst

Smile resa
Hej!
Hela idén låter sjukt kul. Är jättesugen på att åka någonstans i sommar. Tågluff låter då bra. Älskar att resa och uppleva nya saker och är öppen för det mest. JHeter Frida förresten och är 20 år.
När hade du tänk åka?

Hör av dig om de låter intressant!
flipp_flopp88@hotmail.com

Resesugen
/Frida
Svara med citat

Gammal 2009-03-27, 15:34

Gäst

Standard
Åh, jag har själv tänkt tågluffa i sommar. I juni månad. Hör gärna av dig.

mejl: holahoppsan@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8