ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-07-01, 17:00

Lina86

Nykomling
Lina86 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008

Rykte: 0

Smile Resa i höst?
Söker någon som vill dra i väg i höst, tänkte åka i septemer nån gång!
Jag e 22 år och ressugen, skall jobba mycket nu i sommar och vill sedan ut å se världen Kan tänka mig de flesta resmål och typer av reser men vill gärna vara borta ca 2 månader, eller kanske mer! Hör gärna av dig om detta låter intressant.

Mvh Evelina
Svara med citat

Gammal 2008-07-02, 17:44

zarzock

Nykomling
zarzock är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2008

Skicka ett meddelande via MSN till zarzock
Standard hej
Jag har själv bokat en enkel resa till peking den 22 sept,, har en kompis med då men han skall bara vara med i två veckor,, sedan hade jag tänkt att åka runt i kina och uppleva det mesta, för att senare ta mig över gränsen till vietnam, vidare är det, kambodja,thailand, fillipinerna eller Indonesien (har inte bestämt mig än), australien (jobba också), nya zeeland (jobba ), stilla havs öarna, och galapagos, sedan är det oklart hur jag göra..

hur lyder dina planer? sugen att hänga på kanske??

MVH patrik

msn; zarzock@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2008-07-07, 22:15

Gäst

Standard
Hej på er,
har precis ramlat ur ett långvarigt förhållande och planerar att resa iväg i höst. Har redan en resa bokad i tre och en halv månad med ex-flickvännen i Latinamerika med avresa 1 september. Det är dock väldigt otroligt att jag skall åka iväg på den resan (av ganska förklarliga skäl). Däremot planerar jag att istället ta transibiriska järnvägen till Peking och sedan jobba mig vidare ner till Indonesien för att möta upp en vän där. Det är fortfarande ett väldigt tidigt stadium av planering. Måste se så att ekonomi går ihop och att jag kan få pengar tillbaka på redan bokad resa men annars skulle det vara väldigt trevligt att träffa på lite folk på vägen.
Om någon vill kontakta mig kan jag nås på pjotas_37@hotmail.com
ör övrogt är jag en 25 årig lärarstudent från Göteborg med inriktning idrott, historia och engelska. Bara så ni vet.

Mvh

Peter
Svara med citat

Gammal 2008-07-07, 23:09

Lina86

Nykomling
Lina86 är inte uppkopplad

Standard
Hejsan!
Har länge velat åka i väg på en längre resa men mina vänner är upptagna med plugg, barn mm.
Tycker att din "plan" låter super! Jag bor också i göteborg, hör av dig om du fortfarande är intresserad så kanske vi kan ses å se om vi har kul i hop!
mvh Evelina
holmlina@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2008-07-10, 23:49

Infected Mushroom

Nykomling
Infected Mushroom är inte uppkopplad

Wink Reskompis Indien.
Hej jag är tjej 28 år o bor i Uppsala. Jag vill gärna resa med massa folk till Indien i två månader eller mer. Jag har skrivit inlägg i forumet. Tänkte sep/oktober då högsäsongen inte riktigt börjat. Men det kan kosta ca 8000 tur o retur. Kan hitta billigare även.

MVH Infected Mushroom

Gammal 2008-07-14, 16:28

malle87

Nykomling
malle87 är inte uppkopplad

Standard Asien
Hej!

Planerar att åka till Asien någon gång i september och skulle gärna åka med någon. Gärna till Kambodja, Laos och Vietnam men är även öppen för förslag.
När har du tänkt åka och vart?
Skulle vara kul att prata mer om vi har liknanade planer.
Min mail är malle-87@hotmail.com.

Mvh Malin
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8