ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-06-10, 12:58

Malliee

Nykomling
Malliee är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008

Rykte: 0

Smile Någon som är sugen på Australien i sept?
Hej! Jag har länge planerat en resa till Australien, men den jag skulle åka med drog sej ur!Jag vill åka i början av september och vara borta ungefär 3 månader. Skulle även vilja åka till thailand innan hemfärd,men jag är öppen för förslag!Någon som skulle vilja hänga på?:P
Svara med citat

Gammal 2008-06-23, 19:15

soysan1

Nykomling
soysan1 är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008

Standard
Hej! Jag tycker dina planer låter precis som det jag hade kunnat tänka mig. Hör av dig om du fortfarande är av intresse för en reskompis: saraa_hultman@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2008-06-27, 23:36

Gäst

Smile
Citat:
Ursprungligen postat av Malliee Visa inlägg

Hej! Jag har länge planerat en resa till Australien, men den jag skulle åka med drog sej ur!Jag vill åka i början av september och vara borta ungefär 3 månader. Skulle även vilja åka till thailand innan hemfärd,men jag är öppen för förslag!Någon som skulle vilja hänga på?:P

Hej! jag är också väldigt sygen på att åka till australien, främst Sydney. Jag har dock precis börjat plugga lite om landet och vet inte något om priser med mera. Jag tror dock att thailand är för dyrt för mej.
Svara med citat

Gammal 2009-03-27, 16:15

Sandia Thege

Nykomling
Sandia Thege är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2009

Skicka ett meddelande via MSN till Sandia Thege Skicka ett meddelande via Skype™ till Sandia Thege
Standard
Tjabba! Jag och min kompis Anton ska till sydney 1 sept! Vi ska resa, jobba och leva livet, lust att hänga på?

Sandia
sandiathege@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2009-07-20, 09:54

Gäst

Standard hello
Hejsan,

jag befinner mig just nu i Australien Sydney, bor och jobbar på ett hostel samt i en klädbutik, vart här i ca 3 veckor.
Tänkte ta och försöka hitta ett jobb som betalar mig lite mera pengar och sen börja leta efter en lägenhet. Behöver dock några att bo me, så om ni kommer till Australien kring Aug/Sept, hör av er till olle_the@hotmail.com
skriv gärna lite om er själva.

Annars, Blue Parrot är ett grymt hostel i Sydney!

/Olof
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8