ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-05-22, 12:11

sicka

Standard Lifta runt i europa!
Hej,
jag vill lifta runt i europa, men min liftarkompis har dragit sig ur och nu vill jag gärna hitta en ny. Jag har inte särskilt mycket pengar på fickan så kommer leva på en ganska liten dagsbudget, alltså inga hotell eller stora middagar, jag tar det som det kommer och förlitar mig på att det finns generösa och trevliga människor att träffa längst vägen. Sen finns ju alltid couchsurfing också Har redan spånat lite på eventuell resväg och städer jag vill ta mig till, men är ganska flexibel och öppen för förslag.
Skriv ett mail om du har lust att slå ihop och göra detta tillsammans.
För övrigt heter jag Jessica och är 21 år.

sicka_73@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2008-07-02, 04:43

Gäst

Standard gäller det fortfarande?
hej hej jag är en ressugen kille på 25 år o bosatt i göteborg! men har heller inte mycket pengar på fickan nu, men e jätte sugen på att komma ut o lifta låter ju spännande men kanske inte ensam! så undrar om det fortfarande gäller?? hör gärna av dej...mvh/emil
Svara med citat

Gammal 2008-07-29, 23:09

Gäst

Standard jag är på!
Hej! Paulina här, fyller 19. Som Emil tidigare skrev, gäller det fortf? Har också funderat en hel del på att dra ut och lifta, vore super kul. Har också ganska dåligt med pengar för tillfället så en låg dagsbudget är inga problem för mig

skicka gärna ett mail eller adda på msn. paulina.e@live.com
Svara med citat

Gammal 2008-08-24, 18:34

Sofiakristinaa

Cool Jag har liftat!
Hej! Jag liftade med en kopmis till Amsterdam och tillbaka. Vi använde oss av tält. Vill ni ha tips och inspiration och även läsa hur min OTROLIGA resa gick till så Läs den på min blogg: sofiakristina -
Den kan nog ge lite tips. Och roligtheter. Kommentera gärna.

Lycka till med liftandet!
/ Sofiakristina
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8