ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-05-13, 20:31

Lindo

Nykomling
Lindo är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2008

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till Lindo
Standard Dykjobb i Thailand /vinter 08/09
Hej!
Är en tjej på 21 som tänkte åka och jobba som dykguide/divemaster i thailand i vinter. Planerna så här långt är att vara borta nov-mars, men ingen ort spikad ännu. Någon som går i samma planer eller bara vill hänga med på en långsemester, hör av er!
/Linda
Svara med citat

Gammal 2008-05-22, 19:44

Gäst chris

Standard hej du
så du har planer på att dra dig ner till thailand mot vintern ! Då har vi ju de gemensamt isåfall , funderar lite på att köra säsong i phuket me start i november i saåfall. och även när våra olika yrken där nere inte drar åt samma håll så får vi förhoppningsvis trevligt sällskap .

Jag kommer jobba bar ca 4 kvällar i veckan, så det lär ju bli en hel del sol och bad... crazzy shopping och lite sitsing så klart. Adda mig på msn om du känner att de kanske skulle vara nåt. Mulatt-85@hotmail.com

Chris 23år sthlm
Svara med citat

Gammal 2009-05-29, 00:12

danni

Standard divemaster
Hej!
Har lite planer på att åka tillbaka till koh tao och göra en divemaster i kanske januari-februari nångång, om jag får ihop tillräckligt med pengar. Var där i februari och gjorde OW och advanced, blev helt fast och vill väldigt gärna tillbaka! Så om du inte vet vart du ska så rekomenderar jag verkligen, verkligen koh tao! helt underbar ö! Plus att man har nära till koh pangan och fullmoon party! Är en väldigt glad tjej på 19 år från göteborg som gärna slår följe med dig! Är du redan DM eller var tanken att du skulle utbilda dig först? om du vill kan du maila mig: dan.nii@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2009-08-01, 20:35

kvalster

Nykomling
kvalster är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2009

Standard Samma tankar
Hej du går i samma tankar, har nyss tagit OW o´ch är sugen på att fortsätta till DM i thailand. hade varit sweet att hitta ett dykcenter där man kunnat jobba samtidigt som man utbildat sig.
SÅ om du är intresserad av resekamrat (eller någon annan här) så maila gärna, jag kan i princip närsomhelst ju fortare desto bättre =)
hallberg_spot@hotmail.com
/Johan
Svara med citat

Gammal 2009-08-01, 20:36

kvalster

Nykomling
kvalster är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2009

Standard hmm
såg precis att det var ett tag sen du skrev. :P nåväl någon kanske dyker in o kollar endå =)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8