ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-02-10, 00:14

LisaK

Nykomling
LisaK är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008

Rykte: 0

Standard Australien i höst
Jag är en 22årig tjej som hade tänkt åka till Australien i höst (troligen i september) för att bo och jobba där. Jag skulle vilja åka runt en hel del och försöka se och göra allt möjligt. Då ingen av mina kompisar har möjlighet att följa med mig skulle det vara kul att komma i kontakt med någon annan liksinnig som jag kanske hade kunnat åka med.

//Lisa
Svara med citat

Gammal 2008-02-11, 01:41

gäst

Standard
Hej!
Jag hade också tänkt mig resa neråt Australien i höst. Men jag har lite samma problem som dig, att jag inte hittat nån som kan följa med. Jag är också 22 år och rikigt sugen på att dra iväg och se något annat än Europa.

Hör gärna av dig så kan vi snacka mer
Daniel

allyouneedislooove@gmail.com
Svara med citat

Gammal 2008-02-24, 06:43

Mooojito

Nykomling
Mooojito är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008

Standard tjing
tjing! jag kommer jobba i aussie i höst och ett år framåt, åker i sept. hör av dig anna.hedmark@hotmail.com =)

kram
Svara med citat

Gammal 2008-03-02, 13:07

Catarina

Standard Resesällskap
Hej, jag tänkte oxå åka ut för att se världen till hösten och australien är ett ställe som står högs på listan att besöka. Precis som dig har jag ingen att åka med och hade varit trevligt med sällskap, i alla fall till att börja med!
Hör av dig om du vill snacka.
catte_n@msn.com

//Catarina f. 1985
Svara med citat

Gammal 2008-04-08, 14:02

Gäst

Standard
tjaba!

Jag har också planer att åka till Australien i början av sept. det skulle vara kul att samla ihop ett gäng och åka iväg.

Ni kan adda mig på MSN så vi kan prata vidare där =)

Shadii_84@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2008-04-14, 23:37

Gäst

Standard
Heeej!

D där låter perfekt! Hade tänkt åka till Australien i September, men vill hitta någon att resa med innan jag planerar nått. Jag är 22 år. Vill lära mig surfa, besöka massa olika sevärdheter, festa, sola... o allt sånnt där!

Om du är intresserad, adda mig på msn: christine_svanberg@hotmail.com

//Christine
Svara med citat

Gammal 2008-04-15, 15:18

Gäst

Standard tjena
Citat:
Ursprungligen postat av LisaK Visa inlägg

Jag är en 22årig tjej som hade tänkt åka till Australien i höst (troligen i september) för att bo och jobba där. Jag skulle vilja åka runt en hel del och försöka se och göra allt möjligt. Då ingen av mina kompisar har möjlighet att följa med mig skulle det vara kul att komma i kontakt med någon annan liksinnig som jag kanske hade kunnat åka med.

//Lisa

tjena tjena.. de e även min dröm att åka till något land o jobba .. o speciellt austaralien..
skicka gärna till min mail / msn isället.. godismonstret_87@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2008-05-03, 12:17

memsy

Nykomling
memsy är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2008

Standard
haha, hjälp vad många det är som sticker i september! kanske borde åka iväg redan i juli innan alla jobb blir upptagna
men, jo, jag ska också, hör och häpna dit i september. Vet dock inte med vilken organisation än, men hör gärna av er så kan vi prata lite mer!
msn: kardemumma_@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2009-03-27, 16:10

Sandia Thege

Nykomling
Sandia Thege är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2009

Skicka ett meddelande via MSN till Sandia Thege Skicka ett meddelande via Skype™ till Sandia Thege
Standard
Hejsan! Jag heter Sandia. Jag och min kompis Anton ska flyga till Sydney den 1 sept! Var i Sverige kommer du ifrån? Vi tänkte också resa och jobba! Vi kan väl höras av!

Sandia
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8