ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-02-01, 18:30

gäst

Standard sökes: reskompis för framtida resor!
Hej!
Är det ngn mer än jag som vill ut och resa, men som inte har ngn att resa med? Har alltid velat komma ut o se lite av världen, men har ingen som vill följa med mig...Just nu har jag inga speciella planer, mycket snurrar i huvudet, allt från att resa omkring till att åka till ett land och stanna lite längre, för tex. jobb eller studier. Jag är alltså ganska öppen för förslag! Ställen som ja funderat är usa, australien, sydostasien...men är som sagt öppen för förslag.

Så hör gärna av dig om du känner intresse, eller om så bara för att berätta om din(a) resor/tid utomlands, ge lite inspiration, råd och tips...!

Jag själv är en glad tjej på 20 år som är boende i värmland..
Till mina intressen hör hästar och ridning, träffa vänner, fika, läsa, träna...resa (har dock inte rest så mkt i mitt liv ännu..., men hoppas på mer..)

Vi hörs! / Lisa
lizzans@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2008-02-25, 20:14

Gäst

Standard reskompis
Hej lisa...jag heter anna och är 21 år. Är precis som du jättesugen på att komma ut och resa lite, har planerat att åka i höst (08) ca 4 månader. Har inte bästämt vart, är öppen för förslag, men är sugen på australien, vietnam, cambodja och usa.
Vill se allt från storstäder(NY,LA) till att vandra i nya zeeland, till att surfa i australien...ja jag vill göra allt
Jag kommer från göteborg och i maj är jag färdig med mina studier, så det skall verkligen bli skönt att få åka iväg och bara njuta av en underbar resa med massor av sköna upplevelser!!
Min reskompis som jag planerade att åka med, har hoppat av så nu är jag på jakt efter någon ny att åka med, är du intresserad hör gärna av dig så kan vi prata mer...
annajohansson550@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2008-06-20, 13:59

TheCiis

Globetrotter
TheCiis är inte uppkopplad
TheCiiss avatar

Reg.datum: maj 2008

Rykte: 4

Skicka ett meddelande via MSN till TheCiis
Standard
I höst drar ja till USA som au pair i ett år och då ja kommer hem packar ja om väskorna och planerar på att dra ner till alanya. det blir i sept 2009 om allt blir som ja planert alltså!
Svara med citat

Gammal 2008-10-01, 16:59

acima

Nykomling
acima är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2008

Rykte: 0

Smile hello!!
Jag heter Angelica och är snart 20 år och som också vill hänga på utomlands!
Jag är lite mer sugen på Thailand just nu och se hur det ser ut.

Men öppen för alla förslag! Adda mig på msn så kanske vi kan lära känna varandra och dra ihop ngt!

ac_ima@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8