ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-12-12, 11:30

alicjaaa

Nykomling
alicjaaa är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2007

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till alicjaaa Skicka ett meddelande via Skype™ till alicjaaa
Standard reskompis polen sommar 2008
hejsan jag är en tjej på 19år och kommer ursprungligen ifrån polen

jag har ialf tänkt mig att jag ska åka ner till polen nu i sommar ,
och utforska landet lite och söka lite rötter och se vart ifrån jag kommer jag
(är adopterad)

så jag söker någon som möjligtvis också är sugen på att åka ner till polen i sommar och utforska landet lite , det är ju inget vidare kul att åka själv.. så jag tycker att det skulle vara roligt att få med sig en reskompis...

jag har framförallt tänkt att åka till warsawa i första hand
sedan lockar ju lodz och pabianice ...

hör gärna av er om ni är intresserade // alicja

msn : alicjaaa_@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2007-12-14, 13:22

Gäst333333

Cool April
Ska ner till Gdansk,Gdynja,Krakow,Warszawa och Wroclaw i slutet av mars och början av april innan vår resa går vidare till tjeckien och sen slovakien,ukraina ochsåvidare, om du kan tänka dig vår istället för sommar, så kan du haka på oss ett par dar. Vi är två 20 åriga killar, fast för oss blir det nog mest fest =)
Svara med citat

Gammal 2007-12-14, 15:32

alicjaaa

Nykomling

Skicka ett meddelande via MSN till alicjaaa Skicka ett meddelande via Skype™ till alicjaaa
Standard
hejsan... okej har ni bestämt datum när ni ska åka och hur länge har ni tänkt att stanna på dom ställerna ?

okej jo det vore ju iofs väligt trevligt

yes det är precis det jag har tänklt mig att göra osckså , festa runt lite träffa folk...

fast jag kommer nog stanna över en längre tid i polen....'
fast jag har ju en del perosnen nere i polen som jag håller kontakt med,
så sannar väll antagligen med dom om ni ska resa vidare
Svara med citat

Gammal 2007-12-14, 18:35

Gäst333333

Standard
hmm 27e mars kommer vi till gdansk med flyg. stannar la där 2-3 nätter och lika länge i gdynja. sen tänkte vi ta natttåg ner till krakow, där vi vart en gång tidigare med skolan för 3 år sen, tänkte återuppleva lite gamla minnen där. Så där stannar vi kanske 4-5 nätter sen drar vi norrut igen till Warszawa, vet inte exakt hur länge vi kommer stanna där, det beror ju på hur kul det är. sen blir det nattåg till prag eller möjligtvis stopp i Wroclaw, har hört att det ska vara en väldigt vacker stad. men vi räknar med att vi kanske kommer vara totalt 2 veckor i polen max 3, vi har bara 10 veckor på oss, och då ska vi även hinna uppleva tjeckien,slovakien,ukraina,moldavien,rumänien, innan den 24e Maj för då ska vi vara på Eurovision song contest i belgrad serbien, och efter dte blir dte kroatien och en veckas beach i slovenien hehe
Svara med citat

Gammal 2007-12-14, 19:26

alicjaaa

Nykomling

Standard
fan vilken trevlig resa ni ska göra,
det låter verkligen roligt ...

kan du adda min msn så kan vi snacka där bli lite krångligt att prata så här,...

alicjaaa_@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8