ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-05-06, 20:17

Standard Resekompis i höst
Hej

Sitter här och drömmer om alla fantastiska resmål. Börjar dock bli dags att göra slag i saken och söker därför nu en reskompis.

Min absoluta top-on-the-list-resa just nu går till västra USA där jag under ungefär 2 ½ vecka skulle vilja besöka San Francisco, resa västkusten ner till Los Angeles och sen över till Las Vegas. Kanske också hinna med Yosemite National Park och Grand Canyon. Tror att det skulle kunna bli en fantastisk resa och upplevelse.

Fast Asien vore nog också fantastiskt. Skulle vilja besöka Vietnam, Kambodja, Tibet. Eller Indien kanske. Hör gärna av dej om du skulle vilja planera en resa tillsammans. Det viktigaste är att det blir en resa utöver det vanliga oberoende vad resmålet blir.

Erika (27 år)

Erika.e.l@spray.se
R
Svara med citat

Gammal 2008-07-11, 23:29

Gäst

Smile magico
Asien är ett greatness som bara måste upptäckas pånytt, men den här gången av kvinnor

Citat:
Ursprungligen postat av ;51756

Hej

Sitter här och drömmer om alla fantastiska resmål. Börjar dock bli dags att göra slag i saken och söker därför nu en reskompis.

Min absoluta top-on-the-list-resa just nu går till västra USA där jag under ungefär 2 ½ vecka skulle vilja besöka San Francisco, resa västkusten ner till Los Angeles och sen över till Las Vegas. Kanske också hinna med Yosemite National Park och Grand Canyon. Tror att det skulle kunna bli en fantastisk resa och upplevelse.

Fast Asien vore nog också fantastiskt. Skulle vilja besöka Vietnam, Kambodja, Tibet. Eller Indien kanske. Hör gärna av dej om du skulle vilja planera en resa tillsammans. Det viktigaste är att det blir en resa utöver det vanliga oberoende vad resmålet blir.

Erika (27 år)

Erika.e.l@spray.se
R
Svara med citat

Gammal 2009-06-07, 01:18

junggfru

Nykomling
junggfru är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009

Rykte: 0

Standard
Hej, jag är en 30 årig tjej som oxå gärna vill åka till usa gärna till florida. Hör gärna av dig.
Svara med citat

Gammal 2009-07-15, 04:08

SandraJonsson

Nykomling
SandraJonsson är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2009

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till SandraJonsson
Standard Söker resekompis
Hej! Söker resekompis-/ar till hösten då jag skulle vilja åka Transsibiriska järnvägen och sedan flyga till Indien och upptäcka det landet! Vad tror du om det? msn: sandra_jonsson_2003@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-03-30, 18:34

Gäst

Standard resekompis till marmaris i turkiet
Hej jag är en tjej på 22 år som var i marmaris i turkiet förra året vill så gärna åka tillbaka. Jag är mkt glad och sprallig tjej. Hör gärna av dig om detta skulle vara nåt för dig.

Min hotmail. eng_nell@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8