Hej jag är en myzig "halv" hippie tjej på 27 år som älskar konst och måla och personlig utveckling. Har just bytt ut yogan mot aikido lektioner. Jag älskar naturen, äkta vänskaper, folk med humor, skönhet och äkthet. Vill också lära mig spela guitarr, som är en av mina drömmar.
Jag har stora planer på att resa först till indien (där vill jag lära mig ayurvedisk massage b.l.a) och sen till latinoamerika mot slutet av sommaren. Jag hade tänkt mig en lång, lång, lång resa.
Min resa är i första hand för att konekta med likasinnade människor, också uppleva mycket natur och äventyr och nya upplevelser fördjupa mig i shamansimen, heliga växter och maya folkets kalender, också inca och aztekerna. Bo med dom i deras byar och lära mig om deras hantverk. Måste bara säga att jag är mycket intresserad av det som kan kallas magi. Jag är enormt nyfiken av mig samtidigt som jag är väldigt lugn som person.
Jag tror att vi människor har en enorm förmåga till att utvecklas och evolutionera.
Ok jag söker dig som är inne på samma spår som jag, som också är lite insatt i dom så kallade konspirationsteorierna och vad 2012 kan och kommer att innebära...jag söker dig som är en drömmare lixom jag men en drömmare in action.. :roll: ...
Mitt mail är:
frida_fri@hotmail.com
Jag bor i stockholmsområdet