ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2006-11-01, 11:14

solkatt

Nykomling
solkatt är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: nov 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till solkatt
Standard USA 2007
Tja

Jag är en 19-årig kille som gärna vill ha någon att resa med.
Jag har tänkt åka till USAs östkust någon gång under 2007, mest troligt under sommaren eller hösten. Det kan diskuteras, men det blir inte på våren.
Jag har precis kommit på tanken att åka dit, så jag har inte så mycket detaljer just nu. Jag har tänkt besöka de stora städerna längs kusten, bla New York, Washington, Philadelphia, Boston. Östkusten är det viktigaste, men om tiden och ekonomin tillåter det så skulle jag vilja ner till North Carolina och Kentucky också.

Jag vill helst åka med en tjej, men det går bra med en kille om vi trivs bra ihop. Men oavsett kön så måste du vara i min ålder.

Hör av dig!
Svara med citat

Gammal 2006-11-01, 11:28

Standard
Bara så du vet, på tal om att festa......

Åldersgränsen i USA är 21. För alla barer, klubbar och dylika ställen. Du verkar inte vara så partysugen, men det är bra att veta att dom kollar ID precis överallt. Själv är jag 30+ med skägg och dom kollar mig ändå 90% av gångerna.....
Svara med citat

Gammal 2006-11-19, 13:00

Standard
Hur länge hade du tänkt vara i USA då?
Svara med citat

Gammal 2006-11-19, 19:22

solkatt

Nykomling
solkatt är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: nov 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till solkatt
Standard
Jag hade tänkt vara där i 3 månader. Kan du vara så vänlig och säga om du är intresserad av att följa med, annars ser jag ingen anledning till att ge dig information.
Svara med citat

Gammal 2007-05-13, 23:54

Linahenriksson

Standard NY sommar 2007
Heej!

Jag funderar också på att åka till USA i sommar, hade främst tänkt mig NY, för att jobba/shoppa/festa
Har du planerat ngt?

Lina

frankenstina_16@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2009-04-13, 18:59

Gäst

Standard Skoj!!
Citat:
Ursprungligen postat av solkatt Visa inlägg

Tja

Jag är en 19-årig kille som gärna vill ha någon att resa med.
Jag har tänkt åka till USAs östkust någon gång under 2007, mest troligt under sommaren eller hösten. Det kan diskuteras, men det blir inte på våren.
Jag har precis kommit på tanken att åka dit, så jag har inte så mycket detaljer just nu. Jag har tänkt besöka de stora städerna längs kusten, bla New York, Washington, Philadelphia, Boston. Östkusten är det viktigaste, men om tiden och ekonomin tillåter det så skulle jag vilja ner till North Carolina och Kentucky också.

Jag vill helst åka med en tjej, men det går bra med en kille om vi trivs bra ihop. Men oavsett kön så måste du vara i min ålder.

Hör av dig!

tänk om man kunde ha varit i den åldern då! fyller 18 i år..
tänker åka till Memphis, Tennessee något år efter gymnasiet.. kanske när jag fyllt 21
hoppas din resa vart lyckad, jag letar oxå någon att åka med..
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8