ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-02-22, 12:26

Robin.larsson

Moderator
Robin.larsson är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2006

Rykte: 6

Skicka ett meddelande via MSN till Robin.larsson Skicka ett meddelande via Yahoo till Robin.larsson
Standard Blue Village Dunamar
Hej!

Är det någon som har bott på de här hotellet eller varit i staden Monte Gordo som kan berätta lite om de.
Finns det något speciellt ställe man ska besöka? Tips på någon utflykt?
Hur är hotellet? Är det värt 3.695 kr?

Tacksam för svar!

Koh Lanta 27/1-12 - 14/3-12
Svara med citat

Gammal 2009-03-12, 09:08

Gäst

Standard Blue Village Dunamar
Hej Robert!

Jag och min familj bodde på Blue Village Dunamar 10/6 - 17/6 - 2008.
Vi bodde i en 2-rumslägnehet som var fräsch och trevlig. Själva hotellet är en 4/5. Vi tillbringade mestadels dagarna nere på stranden. Stranden är mycket inbjudande.

Vi hade bokat halvpension. Delvis på grund utav att vi reste med en annan familj som också hade småbarn. Att jaga restaurang med 6st barn i varierande åldrar och med varierande smakinriktningar kan bli riktigt påfrestande!

Frukostarna och middagarna var helt klart prisvärda! Inget man delar ut något gastronomiskt pris, för men helt okej!

Själva Monte Gordo utforskade vi inte särdeles mycket, men varje kväll tog vi en kvällspromenad utefter gågatan.

Är du/ni ute efter nattliv med sus och dus så tror jag att ni skall fundera på andra resmål - vill du/ni ha en lugn och avkopplande resa så tror jag att Dunamar/Monte Gordo funkar finfint!

Vi skulle gärna åka tillbaks!

Martin
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8