ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-12-07, 23:23

Bellucci

Medlem
Bellucci är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Rykte: 0

Standard Krakow!
Varit i Polen många gånger men andast en gång i Krakow men kommer garanterat återvända. Staden är vacker med sitt stora torg, gammla byggnader, stora kyrkor och hästar som går runt med folk i en vagn.
Krakow har även mycket god mat att äta samt bra och prisvärda hotell precis vid torget.
Även auswitch och Saltgruvan finns i närheten. det är billigt och inte alls svårt att ta sig dit själv med buss. (Haka inte på någon dyr gruppresa)
Svara med citat

Gammal 2009-12-12, 14:20

Ywonne.J

Nykomling
Ywonne.J är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2009

Skicka ett meddelande via ICQ till Ywonne.J
Smile Krakow
Om ni ska resa till den härliga staden Krakow och inte vill bo så dyrt kan jag verkligen rekomendera detta hostel www.gregtomhostel. com Det är fem min till torget och mycket familjärt och mysigt hostel, där lakan och frukost ingår.
Besök det stora torget just nu när vi var där var det julmarknad med härlig glögg och mat. Gör även besök i den otroligt vackra Mariakyrkan, Auschwitz-Birkenau, Walwelska slottet bl.a. Krakow har så mycket att erbjuda
Krakow är en stad som jag garanterat kommer att återvända till.
Senast redigerad av Ywonne.J den 2009-12-12 klockan 14:35.
Svara med citat

Gammal 2009-12-17, 15:38

mammabella

Medlem
mammabella är inte uppkopplad

Standard Krakow
Tycker du om det gamla ska du definitivt besöka de gamla stadsdelarna av Krakow. Finns även de bevarade Judiska kvarteren där du kan gå in i synagogor. Mycket vacker och välbevarad stad.
Svara med citat

Gammal 2009-12-19, 00:29

rantis

Medlem
rantis är inte uppkopplad

Standard
Var i Krakow i 1.5 dag för snart två år sedan- Älskade staden,verkligen vackert. Kommer definitivt att åk dit igen!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8