|
|

2007-07-10, 17:26
|
|
|
spapaket i polen?
Hej!
Jag å syrran tänkte bjuda våra män på spa i Polen när de fyller år. Jag är totalt oberest...finns det någon som kan tipsa om vart vi lämpligast reser? Det ska vara fin natur och nära till pub/nattliv. Tänkte stanna ungefär 3 nätter. Vi bor nära växjö- hur är det enklast att ta sig till Polen?
Tacksam för ALLA tips om vad man kan göra för något kul för våra män i polen!!
tack TACK!
|
|
|

2007-09-03, 17:13
|
|
|
polen resor
Citat:
Ursprungligen postat av resenollan
Hej!
Jag å syrran tänkte bjuda våra män på spa i Polen när de fyller år. Jag är totalt oberest...finns det någon som kan tipsa om vart vi lämpligast reser? Det ska vara fin natur och nära till pub/nattliv. Tänkte stanna ungefär 3 nätter. Vi bor nära växjö- hur är det enklast att ta sig till Polen?
Tacksam för ALLA tips om vad man kan göra för något kul för våra män i polen!!
tack TACK!
|
Hej
kolla på hemsidan Polferries - Polish Baltic Shipping Co.. De har flera sparesor till Polen tex, ta färjan Ystad- Swinoujscie och bo på fina hotellet Promenada eller någon annan hotell.
Ivita
|
|
|

2007-09-03, 17:50
|
|
|
|

2007-11-16, 23:26
|
Reg.datum: nov 2007
Rykte: 0
|
Vill utfärda en varning för Sandra Spa, beläget 6 mil från Świnoujście, vilket marknadsförs som av flertalet Polen-resebyråer som ett 4 stjärnigt hotell.
Förutom dålig service, äckligt snuskiga bassänger, läckande tak, polsk (oätbar) mat och fullkomligt inkompetent spa personal så kan man njuta av dom fina rummen eller den vackra utsikten.
Efter en minst sagt obehaglig upplevelse efter att ha blivit bemött som kolera eller dyl. så vill jag avråda alla att ens fundera över detta hotell.
Personalen verkar inte ha ett hum om hur man skall bemöta en gäst och anstränger sig inte det minsta för att man skall känna sig väl bemött.
Stark VARNING för Sandra spa mao !!
|
|
|

2007-12-03, 18:37
|
Reg.datum: dec 2007
|
Kontakta Föreningen Polenresor.nu jag har åkt med dem ett antal gånger, jättebra.
040912394 eller 0708740111, de är jättebilliga och det är bra ställe.
Göran
Senast redigerad av olov den 2008-05-22 klockan 13:10.
|
|
|

2008-03-18, 20:47
|
|
|
Du är inte ensam
Citat:
Ursprungligen postat av mamoos
Vill utfärda en varning för Sandra Spa, beläget 6 mil från Świnoujście, vilket marknadsförs som av flertalet Polen-resebyråer som ett 4 stjärnigt hotell.
Förutom dålig service, äckligt snuskiga bassänger, läckande tak, polsk (oätbar) mat och fullkomligt inkompetent spa personal så kan man njuta av dom fina rummen eller den vackra utsikten.
Efter en minst sagt obehaglig upplevelse efter att ha blivit bemött som kolera eller dyl. så vill jag avråda alla att ens fundera över detta hotell.
Personalen verkar inte ha ett hum om hur man skall bemöta en gäst och anstränger sig inte det minsta för att man skall känna sig väl bemött.
|
Jag och en mindre grupp har varit på detta ställe i år (2008) och blev mycket besvikna, förstår varför de kan hålla låga priser, ett ställe jag aldrig mer besöker, och ett ställe jag inte ens skulle rekomendera till min största ovän.
Dålig service, äckligt snuskiga bassänger, läckande tak, och fullkomligt inkompetent spa personal som inte kunde ens engelska, ingen hjälp fanns att tillgå på svenska..
Jag håller med: STARK VARNING FÖR SANDRA SPA, som inte är något SPA. Åk ej till detta ställe.
Skall Ni åke till hälsohem så sök bland mindre arrangörer som tar väl hand om Er.
|
|
|

2008-05-22, 12:57
|
|
|
Spa
Fick i veckan ett informationsblad om en jul och nyårsresa om 12 dagar i Polen i min hand, om Ni är ensamma hemma under denna helg eller om Ni är en familj så är detta SPA ett toppenställe, de har allt i samma byggnad och de flesta aktiviteterna kan man använda varje dag o kväll, Turkisk och vanlig bastu, pool, gym, solarium, bar med biljard, BT m.m. för de som vill rida så finns det utlåning ett 10-tal ridhästar, slädresor m.m. Och man får två behandlingar varje dag + läkar o sköterska som finns där. Stället är nybyggt med fina rum som har internet, telefon, dusch, TV m.m. + Gormematsal.+ Bar med biljard 0 caffe.
Jag fick höra talas om denna resa via kompis och han sa att man kunde ring 07032696892 om man ville höra mer om stället.
Senast redigerad av olov den 2008-05-22 klockan 13:10.
|
|
|

2008-05-23, 10:35
|
Reg.datum: maj 2008
|
Swinoujscie eller Gdansk
Jag kan endast rekommendera städer. =) Ska ni åka under sommaren eller en bit in på hösten så är Swinoujscie en underbart mysig stad som har det mesta, ni kan dessutom ta er "snabbt" till Szczecin som erbjuder lite mer Shopping. Annars så välj Gdansk.
Det är som nämnts i tidigare kommentarer lite beroende på vart ni reser ifrån?
|
|
|

2008-07-31, 18:16
|
|
|
detta stämmer inte alls!!!!!!!!
Citat:
|
Jag har åkt till Sandra Spa flera gången under dem senaste 4 år.
Hotellet marknadsförs inte som 4 *, men jag tycker att dem förtjänar 4 *endå.
Åkte med bussbolag , där fanns 85 resenärer och alla åkte hem mycket nöjda.
Hur kan Du ljuga om alla rena , fina , stora bassänger som är dessutom vaktade av badvaker!!!!??
Spa, Pogorzelica |enjoy
Om det gäller mat det är ju buffer på Sandra Spa , där Du kan hämta precis vad Du önskar, hur mycket grönsaksbuffeer som helst, olika kötträtter , fisk, potatis, ris, dessutom mycket goda soppor, du kan även be kocken att steka kött när du önskar , då ser Du direk vad Du får :
Spa, Pogorzelica |cattering
|
|
|

2008-11-30, 21:38
|
|
|
Detta är inte SANT!
Har kommit hem precis efter 2 fantastiska veckor med Polenupplevelser på Sandra SPA.
Vi är en reumatikerförening i Mark som har varit där. Vi var 38 stycken i vår förening som åkte dit.
Ett så fantastiskt ställe. Man får ju otroligt mycket för pengarna. Mycket god mat. Bufféér både frukost, lunch, och middag. Det finns säkert 15 sorters skinkpålägg youghort och flingor 7 sorters ostpålägg, samt 6 olika brödsorter, omelett grönsaker, till frukost. Lunchen och middagen är lika påkostad. En fantastisk mat helt enkelt. Massor av olika grönsaker.
Fina behandlingar det finns 52 olika behandlingar att välja på. Otroligt fint hotell och sist men inte minst fantastiska reseledare som tänker på gästen och ställer upp till 100 procent. De har otroligt skickliga chaufförer som kör bussarna.
Vi var 38 otroligt nöjda kunder och vi skall åka dit nästa år igen, det finns inget som är så prisvärt som detta. Är det så att ni har frågor får ni gärna höra av er till mig. Jag har varit på spa-resor 15 gånger i olika länder och detta är mycket bra.
JAG REKOMMENDERAR VERKLIGEN DETTA!
Ingela Andersson
Ordförande Reumatikerna i Mark
0709-241863
|
|
|

2011-01-23, 14:46
|
|
|
Nyligen besök
Citat:
|
Jag har varit två gånger på detta ställe och jag kan inte finna något av det stämmer, jättefin mat, stora buffeer, underbar personal, hjälpsamma, bra behandlingar,rena fina rum, och underbara pooler ( 4 st ) barnvänligt, vad mer kan man begära, det är 100 meter till stor fin sandstrand med puber m.m. Kommer att åka ner till detta ställe många gånger framledes. Jag var där 2 gånger under 2010 och har bokat in mig och flera vänner för resa 2011. Om Ni skall åka så boka i god tid.
|
|
|

2011-03-15, 14:07
|
|
|
19 April
Jag ska dit nu i april på en 16 dagars resa och ser verkligen framemot den och litar på er som har skrivit det positiva.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|