ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2006-06-21, 09:49

Gäst

Standard pris på mp3-spelare?
Hej allihopa, jag funderar på att åka till Gdansk och undrar om det lönar sig att vänta med att köpa en Mp3-spelare, eller vet nån ungefär vad dom kostar där? Finns det några billiga klädbutiker eller är kläder faktiskt dyrare där?
Svara med citat

Gammal 2006-06-21, 15:21

Micke

Administrator
Micke är inte uppkopplad
Mickes avatar

Reg.datum: nov 2005

Rykte: 10

Standard
Hemelektronik kostar ungefär lika mycket... Priserna kan variera om det är nån kampanj men annars skulle jag nog köpa i Sverige.

Samma sak med kläder... Priserna på H&M kanske är nån procent lägre på H&M men vill man köpa billigt ska man vänta på nån rea. Ena dagen är det bättre rea på klädbutiken i Stockholm och andra i Gdansk.
Svara med citat

Gammal 2006-06-22, 17:20

ewamic

Globetrotter
ewamic är inte uppkopplad
ewamics avatar

Reg.datum: mar 2006

Rykte: 0

Standard
Nej H&M håller jag inte med om. Det är faktiskt dyrare i polen än i sverige!

Hemelktronik tycker jag faktiskt du kan titta in på tradera.com Där är det billigare än både i polen coh is verige och du akn hitta mycket nytt där. (håller själv på att köpa en helt ny mp3 spelare där).

Det är lite billigare mp3 i polen, men det är inga skillnade rvärda att nämna. SKillanderna ligger mer i vilket märke du köper och så.
Svara med citat

Gammal 2006-06-22, 21:36

Micke

Administrator
Micke är inte uppkopplad
Mickes avatar

Reg.datum: nov 2005

Rykte: 10

Standard
H&M beror på vad du köper, jag har handlat barnkläder billigare i polen.

Hemelektornik på tradera eller onoff? Som att jämföra päron och äpplen. onoff är en butik som säljer nya saker med öppet köp och 3 års reklamationsrätt. På tradera samlas bluffmakare, privatimport och begagnat.

Om du jämför pris på en mobil eller lcd-tv hos en hemelektornikkedja i polen och sverige skilljer det nog max 5-10%. Däremot och el-giganten i Sverige eller mediamarkt i polen har kampanj på en viss produkt så kan den bli klart billigare där.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8