ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-03-24, 14:31

ken67

Nykomling
ken67 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2011

Rykte: 0

Thumbs up Boende i Rio De Janeiro
Hej,

Har varit mycket i Rio dom senaste 15 åren och älskar bara den vackra staden och tycker den bara blir bättre och bättre, det är en blandning av storstadsliv och strand liv med många olika vackra ställen att se.

Boende har varit en fråga jag har fått många gånger, vart och hur man skall bo.

Jag bor alltid i lägenhet mellan Copacabana och Ipanema platsen är bra att utgå ifrån med närhet till allt och lägenhet på grund av att det är prisvärt och att man har en annan frihet. På många hotel kan man inte ta med vänner eller ta i mot besök och då jag har altid varit i Rio under en längre tid som 14 dagar till 2 månader i stöten, så är det viktigt för mig att ha denna frihet.

Jag brukar hyra lägenhet genom några som heter Rio Your Apartment
man kan komma i kontakt med på en web som heter
[url="http://www.rioyourapartment.com"] dessutom har jag sätt att dom finns på Facebook. Jag har bara gott och säga om dom det är svenskar som ligger bakom på det sättet känns det tryggt.

Ha en kanon resa till Rio, vi kanske ses där!
Ken
Svara med citat

Gammal 2011-03-28, 16:26

mary88

Medlem
mary88 är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2010

Rykte: 0

Standard är inne på deras hemsida
tack för tipset, är inne på deras hemsida, jag försöker ringa de men jag kommer inte fram, någon pratar porugisiska....
jag skickade mejl nu, är dom snabba på att svara?
kan man hyra i slutet av juni, och hur mycket kostar deras billigaste lägenhet på, ungefär? per dag eller vecka.. tack
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8