ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-02-04, 21:34

IdaBrasil

Nykomling
IdaBrasil är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2011

Rykte: 0

Standard Brasilien frälst!
Norra Brasilien har över 300 soldagar, en medeltemperatur på 27 grader, varmt hav med härliga vågor, underbar mat och härlig musik!!

Har rest många gånger till Brasilien och kommer fortsätta!

Har inte varit med om något kriminellt, känner mig trygg att befinna mig där.. sunt förnuft och att inte ta onödiga risker, precis som man beter sig hemma i sverige..just där jag bor i svergie känner jag mig mera otrygg än i Brasilien..
det är min åsikt, min erfarenhet!

Havet och stranden (praia ponta negra) Natal!
underbar strand, tänk att liggaen hel dag och bli uppassad med mat och dryck även shopping vid din solstol/solsäng, ta en promenad och svalka sig i havet helt underbart!

Fiskebyn Pipa är ett riktigt pangställe om man reser med barn då det är långrunt och riktigt varmt vatten!!

vill man åka på en semester i semestern kan jag rekomendera Fernando de Noronha 1 timmes flyg mitt i atlanten!
en ekologisk ö som har en lång och intressant historia! sol bad och dykning snorkling och massa spännande upplevelser med havssköpaddor delfiner fina stränder och underbar solnedgång!

Brasilien borde fler uppleva våga åka! jag berättar gärna mer bara att fråga om någon skulle vara intresserad! vet av bra och billigt boende! mvh ida_annalisa@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8