ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-09-24, 08:52

Gäst

Standard Tailormade Peru
Jag och min sambo har planer på en resa till Peru och Brasilien och har hittat Tailormade Peru som researrangör. Är det någon som har erfarenhet av dom? Bokat via dom? Bra eller dåligt? Vi har nämligen mailat dom för ca 2 veckor sedan men fortf inte fått några svar vilket känns lite svajigt... Vore kul att veta om nån som sagt varit i kontakt med dom!

Fredrik
Svara med citat

Gammal 2010-12-02, 11:23

Linneason

Nykomling
Linneason är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2010

Rykte: 0

Standard
Jag rekommenderar Framtidsresor i stället.
Svara med citat

Gammal 2010-12-03, 10:33

Gäst

Smile Bra erfarenhet av Tailormade Peru
Jag har bara bra erfarenheter av Tailormade Peru. Dom verkar vara ganska nystartade men har varit grymt snabba på att svara på mailfrågor och har även varit lätta att nå via telefon. Skönt att få prata med någon på svenska som faktiskt sitter i Peru och kan landet. Sista dagen vi är där har vi en del dötid mellan utcheckning på hotellet och när vi ska till flygplatsen och då blev vi erbjudna att få förvara våra väskor och grejer på deras kontor under dagen. Smidigt. Dom hade även de lägsta priser jag lyckats hitta på nätet så jag och tjejen har kört på det.

Inkaleden 2011 here we come! :-)

/Jonas
Svara med citat

Gammal 2010-12-23, 17:53

Gäst

Smile Tailormade!
Hejsan!
Jag och min kille funderar också på att anlita tailormade peru. Kan du berätta mer om dem? Jag har också pratat med en Björn som sitter i Lima och han verkar helt OK men skulle vilja veta mer

/Erika
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8