ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-06-09, 23:34

moriax

Nykomling
moriax är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2010

Rykte: 0

Question Hur tar man sig till Natal och Pipa?
Jag och min sambo har rest charter till Natal och Pipa vid 2 tidigare tillfällen. Kanontrevliga resor! Nu har vi fått barn och har inte rest de senaste två åren, men nu är det dags igen, den här gången med barn.

Men då kommer kallduschen. Det finns ju inga charterresor till Natal längre. Vi hittar inga större resebolag med Natal i utbudet.

Vi har mailat några "osäkra" mindre resebolag som man ramlar på när man googlar men ingen svarar och då drar man öronen åt sig.

Vi vill ju ha det ordnat och fixat eftersom man reser med barn, så paketresa passar oss bra.

Jag läser här på forumet att folk fortfarande reser till Natal och Pipa, men hur bär ni er åt. Kan någon skriva lite tips och idéer om hur man enkelt ordnar en paketresa??

Bara måste iväg till Pipa snart, vi saknar byn så det värker i kroppen!
Svara med citat

Gammal 2010-06-27, 23:04

kamikaze

Nykomling
kamikaze är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2008

Standard
Jag och min familj har samma dilemma!Vill flyga till natal men hittar bara reuljära flyg och då blir det alldeles för dyrt! Ingen som vet nåt?
Svara med citat

Gammal 2010-08-01, 14:42

amazonen

Nykomling
amazonen är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2010

Standard Paketresor till Natal
SambaTravel verkar ha paketresor till Natal och Pipa. Iallafall enligt deras hemsida: Resor och Hotell Pipa & Natal - SambaTravel
Svara med citat

Gammal 2010-08-01, 21:50

kamikaze

Nykomling
kamikaze är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2008

Standard
Japp hittade också dem sedan. Bokade även där. Så nu bär det iväg 14/12 -1/11
Svara med citat

Gammal 2010-09-30, 10:50

Gäst

Cool Natal
Jag åker med tap men det är dyrt det kostar 10000:- bara flygbiljet men jag tror att det blir billigare snart för dom hållet på att bygga en ny flygplats i natal en mycke större så då blir det nog fler plan från europa.
MVH Henry
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8