ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-03-16, 14:15

Anton1965

Standard Buenos Aires - Iguazofallen - Rio de Janeiro
Hej,

skulle bli väldigt tacksam om någon som varit där nyligen kan tala om kostanden för bussresan mellan Buenos Aires - Iguazofallen och sedan Iguazofallen - Rio de Janeiro?

Är det bekväma bussar man färdas i?
Svara med citat

Gammal 2010-03-18, 22:34

Argentina älskare!

Smile
Citat:
Ursprungligen postat av Anton1965 Visa inlägg

Hej,

skulle bli väldigt tacksam om någon som varit där nyligen kan tala om kostanden för bussresan mellan Buenos Aires - Iguazofallen och sedan Iguazofallen - Rio de Janeiro?

Är det bekväma bussar man färdas i?
Hejsan!
Bussarna i Argentina sägs vara de bästa i världen. När jag åkte buss (genom hela landet) åkte jag lyxbuss, där du ligger ner helt i 180grader, kudde, filt, middag, champagne och servering ingår. Då betalade jag 350kronor. Då finns det även väldigt bekväma bussar för en mycket billigare peng. Men jag ansåg att det var värt det för att kunna vara aktiv dagen efter bussresan. Det går att jämföra med första klass på ett flyg, cama suite kallas den klassen jag åkte.
Tänk på att det är via buss de transporterar sig i Argentina.
Hur det sedan fungerar till rio det vet jag tyvärr inte. Men en sak som jag vet är att det är ett enormt avstånd!
Titta den här länken för bussar i Argentina, Jag har åkt med många av företagen och de håller en oerhört hög standard.
SoloBUS.ar - Omnibus y Buses de Argentina

Lycka till och njut av en härlig tid!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8