ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-05-24, 01:51

Gäst

Standard JOBBA I BRASILIEN ??
Hej ...

Jag jobbar som svenskt ombud åt ett 5 sjärnigt hotell i Brasilien och vi söker nu svensk personal allt från service personal till kockar och dj m,m .. intresserad ?? bra betalt och trevlig miljö .. det finns möjligheter att läsa språk mm .. som hotellet gärna hjälper till med .. så vill ni veta mer så maila CV + ansiktsbild till daniel@resortbamboo.com så kontaktar jag er // Daniel Bruér
Svara med citat

Gammal 2009-09-05, 19:31

Gäst

Thumbs up jobba iu brasilien
är en spansk grekisk tjej som bor i sverige, göteborg som skulle vara intresserad av att jobba i brasilien...har jobbat på resturang, hotell, kontor, vård,....min msn: gbg20092009@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-03-29, 16:25

Gäst

Standard Är det fortfarande aktuellt?
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej ...

Jag jobbar som svenskt ombud åt ett 5 sjärnigt hotell i Brasilien och vi söker nu svensk personal allt från service personal till kockar och dj m,m .. intresserad ?? bra betalt och trevlig miljö .. det finns möjligheter att läsa språk mm .. som hotellet gärna hjälper till med .. så vill ni veta mer så maila CV + ansiktsbild till daniel@resortbamboo.com så kontaktar jag er // Daniel Bruér

Undrar bara om detta fortfarande är aktuellt?
Är väldigt intresserad i såfall.

Mikaela
Svara med citat

Gammal 2012-01-15, 13:46

Gäst

Standard Brasiliansk Tjej
Hej ! Jag är en brasilansk tjej som skulle vilja jobba i brasilien . Jag pratar både svenska och portugesiska samt har erfarenhet inom försäljning och vård. Just nu studerar jag engelska inom komvux men jag har flexibilitet för att anpassa mig efter olika jobb. För mera information mariangelamel@hotmail.com eller ring 0736874502
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8