ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2004-04-27, 01:51

Standard Rumänien den 26/6
Jag o flickvännen har bokat in en 2-veckors resa med Apollo den 26/6 till Mamaia i Rumänien. Är det någon som har varit där tidigare o har nåt att rekommendera? Vi är 29 resp 24 år o har inget större intresse av att festa hela nätterna utan vill mest koppla bort vardan o njuta.
Förra sommaren tillbringade vi två veckor i Bulgarien där vi båda trivdes väldigt bra. Alla tips är välkomna!

/ magnus
Svara med citat

Gammal 2004-06-23, 11:49

petra

Standard Re: Rumänien den 26/6
hej vi är 3 vuxna mellan 27 o 32 o en 13 kille som ska ner 3-17 juli kanske att vi kan ses där nera hade varit kul att träffa andra svenskar.. ska bo på raluca hör gärna av er
petovski@hotmail.com
det blir vår första gång varit 2 år i bulgarien..
//petra 8)
Svara med citat

Gammal 2004-06-28, 13:33

Tom

Moderator
Tom är inte uppkopplad
Toms avatar

Reg.datum: jan 2004

Rykte: 9

Skicka ett meddelande via MSN till Tom
Standard
är oxo lite intreserad av rumänien, jore kul om ni kunde berätta lite efter eran resa eftersom ni kan jämnföra med bulgarien jag åker till bulgarien iår för 4de gången men har lite funderingar på att prova på nått annat till nästa år !!
m,v,h
/Tom
Svara med citat

Gammal 2004-07-26, 14:52

petra

Standard rumänien
jaha!! då va man hemma igen!!!
om jag vetat detta om rumänien innan jag åkte hade jag aldrig satt min fot där!!! :x visst va alkoholen billig:smt030 men det va osså det enda
matsedlarna va på rumänska :smt089 hotellet ok, stranden fin men massor av olika försäljare som rännde runt fick inte sola ifred
hundar o hemlösa överallt
nja det stämmer nog att rumänien är minst 6 år efter bulgarien... jag kan inte rekommendera detta men det e ju bara min åsikt!!! :smt039 // petra
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8