Vad det gäller bad i Sarajevo i höst så kan ni åka till en stadsdel som heter Ilidza. Där finns det en enorm badanläggning som heter Termalna rivijera eller Terme Ilidza.Ni kan se bilder på
Terme Ilidža.. Där kommer ungarna att ha roligt. Jag föreslår att ni åker till Vrelo bosne som ligger också i Ilidza. Där kan ni äta och se lite vacker natur.För barn så finns det en lekpark som heter Pionirska dolina (har inte varit där och vet inte hur det ser ut ).Shoppa guld och suvenirer kan ni göra i gammla stan som heter bascarsija.Där finnsdet en liten restaurang som heter Zeljo och de har bästa cevapi i världen

) Annars så kan ni shoppa i centrum samt i de olika shopping centra som heter Otoka,Mercator,Viza,Robot,Skenderija.Otoka har i källarplan en stor marknad (bra priser)

) Uteställen och restauranger samt deras adresserhittar ni på
Sarajevo informativni i zabavni magazin infoBAR.ba där ni kan se bilder från dessa också.Googla annars på de namn som jag gav dig så ser du mera bilder. Vad gäller klimat i höst så föreslår jag att ni tar med er både sommar och vinterkläder för Sarajevo har så omväxlande klimat.Det kan va upp till 30 och sen kan det börja regna och då blir temperaturen 15

)) Kvällarna e svala oftast. Ni kan ta med er kort för det finns gott om bankomater överallt.Akta er bara för ficktjuvar i spårvagnarna Ta aldrig me er för mycket pengar i kontanter. Håll de oftast i jackan-fickan och helst inga plånböcker. När ni ska växla pengar så växla från sek till bosnisk valuta för då får ni mer pengar och med euro förlorar ni bara . 500 kr är oftast 110km(bosniska pengar) Hoppas att jag var till lite hjälp

)) Ha det så bra och hoppas ni trivs i Sarajevo. För mer sevärdheter fråga lokalbefolkningen.......