ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-07-10, 13:05

lindlay

Standard Från Sverige till Albanien/Kosovo
Hej! Vi planerar en luff i östeuropa i augusti och vill gärna börja resan så långt söder ut som möjligt, i albanien/kosovo/södra Bosnien&Hercegovina. Någon med tips på hur man billigast, smidigast och snabbast tar sig från Göteborg dit ner?

Bussbolaget Holiday Intertravel kör Götegorg-Prishtina i Kosovo. Någon som har någon erfarenhet av det bolaget?

/Lisa
Svara med citat

Gammal 2007-07-10, 21:14

Micke

Administrator
Micke är inte uppkopplad
Mickes avatar

Reg.datum: nov 2005

Rykte: 10

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av samarkand

kolla gärna min hemsida med bilder från Albanien och ex-Jugoslavien http://cceder.com
Väldigt snygga bilder tycker jag. Kyrgyzstan ser väldigt fint ut på dina bilder!
Svara med citat

Gammal 2007-07-16, 20:16

Standard
Hej, jag åkte till kosovo med buss förra året. Åkte då med bussbolaget bergkvarabuss och prishtina express, (www.bergkvarabuss.se). Vet även att det finns ett annat bolag (www.surfdown.net/index.html) som verkar vara lite billigare, har ingen erfarenhet av det sistnämnda men jag kan rekommendera det förstnämnda
Svara med citat

Gammal 2008-01-22, 19:28

Gäst

Standard intertravel är ett bluffföretag
du blåser folk på pengar jag är en av dom så jag uppmanar er att akta er jag har hört att dom har lämmnat folk i kosovo utan att hämta upp dom
Svara med citat

Gammal 2008-01-23, 12:03

Behar

Standard Det är inte sant att vi luras!
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

du blåser folk på pengar jag är en av dom så jag uppmanar er att akta er jag har hört att dom har lämmnat folk i kosovo utan att hämta upp dom
Det är bara elakt förtal av några av våra konkurennter som har sitt ursprung i Serbien. Vi har inte lurat någon alls, maila mig gärna om det är något ni undrar över.
mvh
Behar
behar@intertravel.se
Svara med citat

Gammal 2008-11-22, 19:44

Gäst

Standard tips till lisa
jag föreslår att du tittar in på http://www.bergkvarabuss.se/prishtina
eller på BD Bussresor AB dem är bra och billiga .. och intratravel är verkligen bluffmakare dem har lurat mig oxå
Svara med citat

Gammal 2008-11-23, 12:11

AnnaW

Nykomling
AnnaW är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2008

Rykte: 0

Standard
Verkar vara mycket bluff företag i resebranshen

farligt...
Svara med citat

Gammal 2009-04-10, 02:29

gäst

Thumbs up Www.sydlines.se
Jag Rekomenderar Sydlines AB från Linköping 013-48 26 905

Verklingen att beklaga men det är sant att de bluffat många på pengar Intertravel i Göteborg jag fick åka med Sydlines AB sydlines.se till Göteborg tillbakavägen de är bra två Bröder som driver Företaget det känns tryggt att åka med sydlines så Tack Sydlines från Linköping .
Svara med citat

Gammal 2009-06-19, 13:10

Gäst

Standard
Ett tips till er alla. Bergkvarna buss är det bästa bussbolaget speciellt när det gäller resa till kosovo . Skitbra planerad resa, Kommer dit fort, bekvämt och lyxigt Dom är pålitliga
Svara med citat

Gammal 2010-05-17, 21:12

Toti M

Wink Bussresa till Kosova.
Hej!
Jag fattar inte folk som reser med skuma bussföretag, vissa bussföretag som reser till Kosova uppfyller knapt kraven att transportera GJUR, har knapast nogån TRAFIK försäkring på sina bussar... FÖRSIKTIGT.......
Tips, åk med BD BUSSRESOR AB eller BERGKVARABUSS AB, dem kan Ni litta på. trugt o säkert...
Svara med citat

Gammal 2011-06-18, 20:01

BD BUSSRESOR

Smile .
BD bussresor är bäst åker med dem varje år. De är trevliga och man kommer fram snabbt. De har tagit med många i bussen som inte är albaner och de kände sig hemma!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8