ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-04-14, 22:47

linhan1

Nykomling
linhan1 är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2011

Rykte: 0

Standard En hemlig resa i sydostasien packad med skoj
Hejsan!
Jag och min pojkvän ska resa runt i asien under några månader i början av2012. Vi ska besöka länder/ställen som Hongkong, Macao, Thailand, Vietnam, Singapore, KL, Bali och Gili islands i Indonesien.

Jag ska under en vecka bestämma allt land/boende/aktiviteter osv som födelsedags present till honom. Han vet ingenting nu utan kommer få reda på det senare. Men jag är helt tom i huvudet, jag vet att det måste finnas massor av roliga och intressanta saker där men jag sitter bara som ett frågetecken.

Så nu undrar jag om ni har nå tips! Helst vill jag att den ska sticka ut lite från resten av resan! Så det verkligen blir en födlesedags present och inte samma sak som vi gjorde "förra veckan" liksom. Hotell under vattnet, bland träden, simma med hajar, hoppa fallskärm, riktigt lyx eller otrolig natur. Vad som helst

Det kan vara vad som helst och i vilket närliggande land som helst.

Tack så hemskt mycket i förhand.
Svara med citat

Gammal 2011-04-16, 11:36

Gäst

Standard presentförslag
Hej..

Bjud han på Thailändsk oljemassage med happy-endings och låt han få några dagar på ensam hand i Pattaya! Det bästa du kan ge din pojkvän!

Mvh!

Simpan
Svara med citat

Gammal 2011-04-16, 17:10

linhan1

Nykomling
linhan1 är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2011

Rykte: 0

Standard
Okej.. Någon annan?
Svara med citat

Gammal 2011-08-10, 13:23

Gäst

Standard
Hej har du bokat nått än? Jag å min pojkvän ska också åka nästa år.. 6 dagar i Hongkong sen Vietnam-Kambodja-Thailand-Malaysia. Vi åker 5 Jan 2012!/Lili
Svara med citat

Gammal 2011-08-10, 13:45

wkstrm

Globetrotter
wkstrm är inte uppkopplad
wkstrms avatar

Reg.datum: jul 2008

Rykte: 4

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej har du bokat nått än? Jag å min pojkvän ska också åka nästa år.. 6 dagar i Hongkong sen Vietnam-Kambodja-Thailand-Malaysia. Vi åker 5 Jan 2012!/Lili
Nu är jag lite avis. Hong Kong är en sjukt rolig stad att vara i. Finns så mycket att se. Ta gärna en dagstur till Lamma Island, eller besök The Peak under natten.

Försök att undvika den stora Buddha-statyn på berget dock, det är dyrt och skriker turistfälla lång väg.

Köp ett Octupuscard (för kollektivtrafiken), det är skitsmidigt.

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8