ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-11-20, 14:14

Gäst

Standard Söker någon i Beirut
Hejsan!

Jag har tänkt åka till Beirut en vecka någon gång i December/Januari. Men eftersom att hotellen där nere är ganska dyra så söker jag någon man kan bo hos under veckan jag är där nere. Jag betalar för mig givetvis!

Om just du är den personen så får du jätte gärna skriva här i tråden så att vi kan ta varandras hotmail, facebook o telefonnr allt för att lära känna varandra lite bättre.
Svara med citat

Gammal 2012-02-29, 12:33

anna.alsaleh@home.se

Standard Bo i Libanon
Man kan bo hos mig Jag är en svensk tjej som bor i Libanon i ett palestinskt flyktingläger och tycker de är roligt med svenskt sällskap då och då, och för mig är det tryggare i mitt läger än ute i beirut.
Svara med citat

Gammal 2012-04-28, 16:30

Gäst

Standard hej
Citat:
Ursprungligen postat av anna.alsaleh@home.se Visa inlägg

Man kan bo hos mig Jag är en svensk tjej som bor i Libanon i ett palestinskt flyktingläger och tycker de är roligt med svenskt sällskap då och då, och för mig är det tryggare i mitt läger än ute i beirut.
Hej
Jag är en tjej som heter Micaela och bor i sverige.
Jag försöker att få kontakt med någon som bor i libanon vill veta lite hur det är att leva där nere.Har du facebook så kan vi chatta där??
Mvh
Micaela
Svara med citat

Gammal 2012-05-22, 18:39

Gäst

Standard Hejsan.
Citat:
Ursprungligen postat av anna.alsaleh@home.se Visa inlägg

Jag är en kille på 30år, kommer från Libanon men har bott i Sverige hela livet, dock har jag vart i hemlandet flera gånger och har många släktingar.
Kan vi adda varandra på facebook för vidare kontakt och info ??
Mvh Nicco.C
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8