ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-09-29, 12:19

lindacj

Nykomling
lindacj är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2010

Rykte: 0

Standard Bali och fillippinerna????
Hej undrar om någon har något bra tips på bästa res väg om man ska till Bali och Fillippinerna. Hur lång tid behöver man på Fillippinerna. Vart ska man börja på Fillippinerna, vad får man inte missa och hur tar man sig på bästa sätt runt??
Alla tips uppskattas
Senast redigerad av lindacj den 2010-09-29 klockan 13:00.
Svara med citat

Gammal 2010-09-29, 16:43

Brynolf

Globetrotter
Brynolf är inte uppkopplad
Brynolfs avatar

Reg.datum: okt 2009

Rykte: 0

Smile
Om det är schyssta stränder o bad som lockar mest på Filippinerna så kan jag tipsa om att flyga med Qatar airways(bra priser och smidigt) från Arlanda ett byte bara i Doha och direkt till Cebucity så hamnar ni i ert rätta element direkt och slipper Manilla och inrikesflyg som är det som gäller i Landet annars, från Cebu tar ni er lätt upp till tex, Malapascua en liten Paradis ö som ligger 25 min med båt från norra cebu, är helt underbar, bor gör man i bungalow på stranden,från Cebu city så går det båtar till Bohol (1,5 tim) och där kan jag rek Alona beach, skippa Boracay om ni vill se det riktiga Filippinerna det är bara dyrt och turistiskt,har rest 2ggr i landet i 8V, och de ställen jag gillade mest är dessa två,ni får vara i landet 21 dagar utan visum,sedan om ni ska till Bali så kan ni flyga från Cebucity till Kuala Lumpur och vidare till Bali billigt med Airasia.
Senast redigerad av Brynolf den 2010-09-29 klockan 20:33.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8