ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack (1) Ämnesverktyg

Gammal 2007-06-01, 13:14

Gustaf

Standard Arbeta i Iran?
Jag har hört talas om att man som svensk kan åka till Iran och arbeta, en svensk kille åkte tydligen ned förra sommaren och arbetade i Teherans hamn , finns tydligen en sådan.

Är det möjligtvis någon som vet i vilken ände man ska börja för att komma rätt? Var man ska höra efter någonstans osv, finns det svenska organisationer som har någon slags utbyte med Iran?

Tack på förhand för ev tips och hjälp!
Svara med citat

Gammal 2007-08-09, 01:42

gästen

Standard
Ja det går!
Kommer själv ifrån iran, tycker du bör gå till den Iranska ambassaden iStockholm eller ringa de eller besöka deras hemsida: www.iran.se
de har vilka regler som gäller och hur du kan gå tillväga, men måste säga att arbetskraften där är som i sjutton lågavlönad!!!
Svara med citat

Gammal 2009-02-11, 12:56

Gäst

Standard jobba i Iran
Citat:
Ursprungligen postat av Gustaf Visa inlägg

Jag har hört talas om att man som svensk kan åka till Iran och arbeta, en svensk kille åkte tydligen ned förra sommaren och arbetade i Teherans hamn , finns tydligen en sådan.

Är det möjligtvis någon som vet i vilken ände man ska börja för att komma rätt? Var man ska höra efter någonstans osv, finns det svenska organisationer som har någon slags utbyte med Iran?

Tack på förhand för ev tips och hjälp!
-------
Ja det går bra att jobba i Iran och jag har kompisar som åkte ditt för att jobba.

Men jag tycker att besök denna länk, för att ha lite mer kött på ben innan du åker Embassy of I.R.Iran - Stockholm

Lycka tll!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reseforum.se/forum/ovriga-asien/12810-arbeta-i-iran.html
Postat av For Type Datum
Billiga flyg till Iran This thread Refback 2007-10-02 11:14

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8