Anledningen till att män i olika åldrar köper sex i asien, är för att det är enkelt och okomplicerat.
Har man pengar att slösa på det, så funkar det ju alldeles utmärkt, en utbytesaffär.
Dom som vill kan, och dom bryr sig inte om moralen såklart.
Det Svenska damerna in har förstått i det hela, är att de män som söker sig till detta har helt enkelt lessnat på Sverige och finner det han vill ha i tex Fillipinerna eller Thailand.
Det hela handlar om pengar och inget annat, i Sverige ligger det bara på en annan nivå enkelt och grett, har du 100 miljoner i fickan hemma i Sverige, så blir vilken tjejj som helst din hora, skulle tippa på att jag kan få vilken dam som helst i Sverige att lägga upp sig, det handlar mest om prislappen. enkelt.
Det fina med Fillipinerna är väl att utbudet är så enormt stort och att behovet är stort, och prislappen lägre.
Men när du till slut valt din " trofasta vän " hehe,, och bildat din familj,, Sverige eller Filippinerna eller land efter smak, så stiger prislappen, och du spenderar alla pengar du har.
SEXET är som vanligt, i alla olika situationer. moral eller inte moral,
VEM BRYR SIG I LÄNGDEN, då du till slut som gammal tänker tillbaka på pubarna i alla de olika länder du varit i, dom damer som suttit på dig och sagt att dom alldrig ska lämna dig, hehe osv osv,,
Det finns en sak bara som är helt säker, rannsaka dig själv först.. på jorden finns precis allting och det består endast av kol-atomer.
Vill ni provköra en hora i Asien, så är det bara att prova,
Vill Svenska damen ha sig en svart mamba, så är det bara att prova,
Moral kämparna får nog skrika sig hesa eftersom det alltid har varit på detta sättet och kommer alldrig bli på något annat sätt så länge som människors överlevnad på jorden hänger på att barn avlas genom lust och drift och det inte går att regulera på ett sånt sätt som behagar våra Svenska damer med sina fria val som tyvärr nu många män inte orkar med.
mvh
somebody, nobody
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst
hej Sara
Svenska tjejer (och killar) som ligger runt på krogen är ju långt värre... vidrigt i vissa fall.
Jag tycker att du delvis har fel i ditt resonemang och jag tror inte du är insatt i 3 världens syn på prostitutuin. Därimot tror jag att du är uppfostrad i gammla sosse-sverige och du fått i dig en dos av våran moralkakefrossa vi lever med här.
Dock förstår jag ju att du bara vill väl och att du gör det du tror på - och det tycker jag e bra.
|