ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-11-01, 14:10

jenniferkiemunki

Nykomling
jenniferkiemunki är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2010

Rykte: 0

Standard familjer/par sökes till tv-program
Det finns tusen sätt att semestra på – vi söker Er som har Afrika som favoritresemål.

Är du intresserad av att veta mer om programmet? Mejla oss och berätta om just Er familj och Era semestrar tillsammans med kontaktuppgifter - telefonnummer.

Vi betalar resekostnaderna.

/jennifer
Svara med citat

Gammal 2010-11-01, 14:37

Ronja

Medlem
Ronja är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009

Rykte: 3

Smile
Hej!
Jag är intresserad, men jag skulle vilja veta lite mer. Ni ska alltså göra ett reseprogram där ni söker personer som vill vara med och få resan betald? När ska man resa om man blir uttagen? Vilken tv-kanal?

mejladress?
Svara med citat

Gammal 2010-11-02, 18:31

jenniferkiemunki

Nykomling
jenniferkiemunki är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2010

Rykte: 0

Standard
Två familjer/par åker till varandras typiska resemål och får uppleva hur andra semestrar. Inspelning är december, januari, februari. Har man blivit uttagen är man iväg i en till två veckor. Kanal och annan info får du sedan veta mer om ifall du blir uttagen. Det är jarowskij som producerar.

mejla mig på jennifer.kiemunki@jarowskij.se
Svara med citat

Gammal 2011-07-08, 16:49

Dillton

Smile Familj/par sökes till tv-program
Hej. Vi är en familj/par som älskar resa. Vår typiska resa är charterresor och skulle vara sugen på att åka på en resa som inte är så planerad och inrutad. Safari i Afrika skulle vara spännande, kryssningsresa eller något annat spännande. Min familj består av Mig och min man Peter och vi har 2 barn. Emilia är 11 år och Anton är 9 år. Mvh Maria Nilsson, Tegvägen 26, 28834 Vinslöv. 0733-384405.
Svara med citat

Gammal 2011-07-08, 19:25

BarneyStinson

Globetrotter
BarneyStinson är inte uppkopplad
BarneyStinsons avatar

Reg.datum: apr 2010

Rykte: 3

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Dillton Visa inlägg

Hej. Vi är en familj/par som älskar resa. Vår typiska resa är charterresor och skulle vara sugen på att åka på en resa som inte är så planerad och inrutad. Safari i Afrika skulle vara spännande, kryssningsresa eller något annat spännande. Min familj består av Mig och min man P**** och vi har 2 barn. E***** är 11 år och A**** är 9 år. Mvh M**** N******, T******* 26, 2**** V******. 07**-******.
Kalla mig old fashioned men vill du verkligen fläka ut hela din familj med namn, adress och telefonnummer så här på ett publikt forum? Är det inte bättre att PM'a vederbörande istället? Bara mina five cents..
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8