ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-08-13, 13:09

admin

Administrator
admin är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2007

Rykte: 10

Standard Reseforum i media angående piratkopiering?
Vi fick idag detta mejl skickat till oss:
Citat:
Till webansv!

I era forum finns det folk som diskuterar vart och hur man kan tillförskaffa sig piratkopierade märkesprodukter. Detta är fullt jämförbart med att diskutera vart och hur man kan köpa narkotika eller liknande produkter som stödjer kriminell verksamhet.

Som frilansande journalist tänker jag nu uppmärksamma detta fenomen och vill på detta sätt underätta er om att er hemsida med tillhörande forum eventuellt kommer offentligöras i daglig media.
Ämnet på tapeten är såklart diskussionen kring piratkopierade produkter på forumet, tydligen en het potatis!

Då det inte sker någon uppmaning till brott i tråden, och diskussionen hålls på en generell nivå, så anser vi att den är ok , och kommer inte moderera den. Vi har yttrandefrihet och tryckfrihet i Sverige, som bekant.

Vad tycker ni?
Svara med citat

Gammal 2008-08-17, 13:40

Sofia

Moderator
Sofia är inte uppkopplad
Sofias avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 7

Standard
Ptja, jag tycker att det är bra med reklam för forumet!

//Sofia

Gammal 2008-09-10, 20:59

Tom

Moderator
Tom är inte uppkopplad
Toms avatar

Reg.datum: jan 2004

Rykte: 9

Skicka ett meddelande via MSN till Tom
Standard
det va det löjligaste jag hört !

och gämföra piratkläder med narkotika är ju rent ut sagt barnsligt. det är ju inte olagligt att dom säljer det in sina länder. ska väl va lika olagligt att man kan åka till tyskland och köra 200 km på autobaun då det oxo är olagligt här hemma.

låt han trycka sin smörja för han jobbar väl åt Tidningen "Ren-Nytt" uppe i någon by i jokkasjärvi och har dåligt med material att trycka.

/Tom

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8