ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-09-06, 17:45

JuliaS

Medlem
JuliaS är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2011

Rykte: 0

Standard Norge
Jag och en kompis båda 20 år är extremt sugna på jobb var som helst i Norge, med vad som helst där man tjänar mycket och snabba pengar, då vi ska ut och resa senare!
Vi behöver tips alla säger att det är så himla enkelt att få jobb i Norge men är det de, och inom vilka områden i så fall?
Vi är främst intreserade av varuplockning, fiskrensning, bananskalning, hur ska vi då göra? tips med länkar ,mejladresser, telefonnr, namn på bra företag mm!?
Vore jätte tacksama Julia
Svara med citat

Gammal 2011-10-21, 14:34

adde86

Nykomling
adde86 är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2008

Standard Jobb?!
Jag jobbar i Norge vid gränsen vid funäsdalen, På ett hotell gratis mat + boende och en lön på 20.000 norska. Om du/ni är intresserad av att veta mer skicka svar.
Tror dom söker folk också!
Svara med citat

Gammal 2011-10-30, 11:05

JuliaS

Medlem
JuliaS är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2011

Standard
Hej igen, det låter ju hekt sjukt bra! vi är intresserade du får gärna skicka till min mejl med lite mer info? Tack på förhand! juliasvensson91@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2012-01-24, 02:45

Jazzy

Nykomling
Jazzy är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2012

Thumbs up Jag är också intresserad!
Jag är en 24 årig tjej som funderar på att åka till norge nu i vår för att spara ihop lite pengar. Skulle verkligen uppskatta tips på vart man kan leta. Jag söker främst jobb inom bar/restaurang, cafe eller hotell/vandrarhem då jag har erfarenhet inom dessa brancher.

Kan tänka mig att jobba nästan var som helst i Norge men helst inte för långt ut på landsbygden då jag inte har något körkort.

Adde: Det låter som ett riktigt bra deal du har där! Vet du ifall hotellet fortfarande söker personal?
Du får jättgärna maila mig på Jasmin.lundgren@hotmail.com

Tack på förhand!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8